25 Ocak 2019 Cuma

Yazarlar ve okurlar artık burada buluşuyor:"Büyük Blog Yazarları Birliği"


Merhaba arkadaşlar,

Bir süredir takip ettiğim güzel blogları ve içerikleri olan blog yazarları ile "Büyük Blog Yazarları Birliği" Facebook grubumuzu geliştiriyoruz. Grup olarak amacımız blog yazarlarını okuyucular ile buluştururken aynı zaman da blog sahiplerinin birbirlerine blog konularında destek vermesidir.

Blogcuların özellikle Blogger'ların Google hesapları ile kolayca takip ettiği ve faal oldukları alan Google Plus kapanıyor. Bu yüzden birlik olmak adına çok popüler ve kullanılan sosyal medya olan Facebook'a yönlenmemiz en doğrusu olacaktır.

Şimdiden tüm bloglara fayda sağlayacağını düşündüğümüz aktivitelerimiz belirlendi. Bu aktivitelere katılabilir, siz de etkinlik düşüncelerinizi tarafımıza iletebilirsiniz.

Lütfen buradan grubumuza katılın. 

Bloglarınız da duyurur arkadaşlarınızı davet ederseniz çoook sevinirim.


29 yorum:

  1. Çok iyi olacak bu proje, teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. Alternatif ortamlar oluşturduğunuz için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir fikir. Üye olmasam da paylaşimlar herkese açık olduğu için gözüküyor. Birgün hesap açarsam (pek düşünmesemde simdilik) mutlaka katılırım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ama kendi paylaşımlarınızı ve yorumlarınızı yapmanız için katılmanız gerekiyor. Bence hemen açmalısınız. Blog yazarlarına en uygun platform diye düşünüyorum. Teşekkürler

      Sil
  4. Çok güzel bir topluluk oldu sağolun

    YanıtlaSil
  5. Gerçekten de tam ihtiyacımız olan şeydi bu grup
    Hep birlikte daha da güzel olacak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle anlamlı bir buluşmaya verdiğiniz katkı için ben size de teşekkür ederim.

      Sil
  6. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle olmayacağını bilmen lazımdı Bahubali

      Sil
  7. aa ne güzel fikir! heme gidip üye oluyorum:)

    YanıtlaSil
  8. katılmak isterdim ama facebook ile de aram iyi değil..🤔 ama güzel bir etkinlik,umarım herkese faydalı olur,elinize sağlık..✔😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Facebook artık mutlak bir gerek oldu. Blog sahipleri için resim, link, video paylaşabilecekleri güzel bir alan. Mutlaka deneyin teşekkürler.

      Sil
  9. teşekkürler Erhan bey ben üye oldum zaten google plus kapanınca daha fazla ihtiyaç duyulacak şimdiden hazırlık yapılması güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Engin hocam artık yönetimdeki katkılarınızla daha büyük kitlelere ulaşma amaçlarında olacağız. Teşekkürler

      Sil
    2. estafurullah birlikten güç doğar çabalarınızı gören bilen biri olarak takdir ediyor ve saygı duyuyorum ben teşekkür ediyorum.

      Sil
  10. Harika fikir 😉 katıldım bile.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cem bey, katılım ve desteğiniz için teşekkür ederim.
      https://isbufikirbu.blogspot.com/2019/01/bir-sosyal-medya-birligi-dusuncem-var-katilir-misin.html
      Burada da sizden cevap bekliyordum.
      Mail attım ama maille alaka bir sorun mu var bilemedim. Dönüş yapmayan arkadaşlar var.

      Sil
  11. Katıldım. Katılan, destekleyen arkadaşlara teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aramızda görmekten mutluluk duyacağız teşekkürler

      Sil
  12. Çok güzel oldu bu fikir. Teşekkür ediyorum size

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elinize sağlık katkılarınız sayesinde ilerliyoruz

      Sil
  13. Büyük blog yazarları birliği herkese hayırlı olsun. Güzel bir etkinlik oluşturdunuz. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katkılarınız destekleriniz çok değerli hepimize kolay gelsin

      Sil
  14. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sitenize katılım gösterdim. Yorumlarda link paylaşımına izin vermiyorum. Anlayışınız için teşekkürler

      Sil

YORUMLARA LİNK EKLENMESİ TEHLİKELİ VE YASAKTIR