30 Nisan 2019 Salı

Bugün Günlerden -MİM Olsun

Merhaba arkadaşlar,

Mimlere bir süre ara verdikten sonra baharla birlikte İstiridye Avcı'sı yeni bir mim başlatmaya karar vermiş. Blog yazarlarının keyifli mim yazılarını okumaya çalışıyorum. Beni de burada Dert Anaları mimlemiş ayrıca Bir Tutam Karınca burada mimlemiş. Bende cevaplamak istedim. Keyifli okumalar.



1) Bahar bir insan olsaydı onunla aranız nasıl olurdu ?

Bahar ılık bir esinti olmuştur hep, insanın tenini okşadığı gibi bu durum ruhunuzu okşayan bir halde alabiliyor. Ruhuma iyi gelen biriyle güzel zamanlar geçirebilirim, benim için iyi bir dost olabilir.

2) Şu ana kadar yaşadığınız hayatın "bahar" kısmı hangi döneminiz ? O dönemde neler yaşadınız ?

Hayatımın bahar kısmını en güzel zaman mı yoksa yeni başlangıçlara mı benzetsem bilemedim. Lakin gençlik yıllarının ilk kısmı olarak değerlendirebilirim. Her şeyi yeni deneyimlediğimiz zamanlara, hayata dair yapmak istedikleriniz çoğalır, her şeyi yapmak için çılgın bir telaşa girersiniz, cesursunuz, şaşkınsınız, atılgansınızdır. İşte oralar.

3) Bahar bir arkadaşınız olsaydı onun okumaya ihtiyacı olan kitabın ne olduğunu düşünürdünüz ?

Gün Olur Asra Bedel - Cengiz Aytmatov'u bir oku bakalım beğenmezsen değiştiririz :)

4) Size baharı anımsatan insanlar var mı çevrenizde ? Varsa kimler ?

Çevremdeki insanlar bir dönemi anımsatmaz bana, çünkü her dönem yanımda olan insanlardır ve onları bir döneme hapsedemem. Zaten öyle olması gerekmiyor mu? Size yakın insanlar her mevsim yanınızda olmalı (bence)

5) Bahar temalı bir yağlı boya tablo yapmak isteseniz, resmin içinde olmazsa olmazınız ne olurdu ?

Tabi ki uçurtma, yüzlerce uçurtma olsun isterdim. Çocukların sokaklarda rahatça oynayabildiği dönemlerde çok güzel uçurtmalarım olmuştu. En büyük olanı en yükseğe uçurmak istersin.

6) Bahar yorgunluğu ile mücadele eder misiniz? Yoksa kendini baharın kollarına yorgunca bırakmayı tercih edenlerden misiniz ?

Doğa ile mücadele insanın yaptığı ve yapacağı en büyük hatalardan olur. Bahar yorgunluğunun var olduğunu bilsem de pek etkilendiğimi düşünmüyorum. Her şey olması gerektiği gibi devam ediyor.

7) Baharda gitmek istediğiniz coğrafyayı da sorup mimi sonlandıralım ;) 

Yazın sıcaktan kavrulacak yerlere şimdiden gidilmesi rahat rahat gezme açısından daha iyi olacak. Çünkü yazın insan deniz ve havuzun yanından bir nebze olsun ayrılmak istemiyor. Muğla ve Antalya gibi yerler için vaktin gelmiş olabileceğini düşünüyorum.


KATILMAK İSTEYEN HERKESİN BU BAHAR MİMİNE KATILMASINI İSTERİM

28 yorum:

  1. Çok güzel bir mim olmuş. Ben de sıcak memleketleri çok severim. çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. Evet uzun zamandır canlısını göremiyorum :(

      Sil
  3. 4 ve 5 numaralı cevaplarda hemfikiriz👍😊🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bahar benzer hisleri uyandırıyor demek ki teşekkürler

      Sil
  4. Evet ya uçurtmalar.Baharın gökyüzü bir zamanlar rengarenk uçurtmalarla dolardı. Uçurtamamızı da kendimiz yapardık.Ne güzel baharlardı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siz böyle söyleyince hep bir özlem içinde olduğumuzu farkettim teşekkürler

      Sil
  5. Güzel cevaplar, değişik ve akılda kalıcı...Ilık bir bahar esintisi-Cengiz Aytmatov-sevdiklerimizin bir dönem değil her zaman yanımızda olması ve uçurtma tabi...bunlar en hoşuma gidenlerdi...

    YanıtlaSil
  6. Her daim gökyüzünde uçsun uçurtmalar :)

    YanıtlaSil
  7. Gayet güzel cevaplar harika bir mim olmuş.

    YanıtlaSil
  8. Bahar ile birlikte mimlerde gelmeye başladı. Keyifli bir mim olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bol bol mim gelecek sanırım teşekkürler

      Sil
  9. Davetimize icabet ettiğiniz için teşekkürler. :) Ne kadar keyifli cevaplar vermişsiniz. Baharda yazda ve hatta her mevsimde Muğla, Antalya iyidir. Gidip bir daha hiç dönmeyesim var oralara. :)

    YanıtlaSil
  10. güzel bir yazıydı elinize sağlık

    YanıtlaSil
  11. Bizim balkonun karşısında halen geniş bir yeşil alan bulunmakta şükür. Orada uçurtma uçuran çocuklar görüyorum baharla birlikte. Hem uçurtmaların rengarenk görüntüsüne bayılıyorum hem de bu geleneğin yaşatılıyor olmasına. Bi gün sizin için fotolamaya çalışırım. Bu arada bahara benzettiğiniz insanlar derken tam da anlattığınız kimseleri kastedmiştim. Daim olsun mutluluklarınız. Cevapladığınız için de teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel şehir duvarlarından başka bir şey göremeyen insanlara göre şanslısınız. Teşekkürler mim soruları için.

      Sil
  12. çok güzel bir konuydu bilgilendirdiğiniz için çok teşekür ederim

    YanıtlaSil
  13. güzel bir bahar mimi olmuş :) Gün Olur Asra Bedel bu da ayrı bir güzel :)

    YanıtlaSil
  14. elinize kalemize sağlık erhan bey güzel bir bahar mimi olmuş buradan istiridye avcısına da teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baharı da bu mimle karşılamış olduk teşekkürler

      Sil

YORUMLARA LİNK EKLENMESİ TEHLİKELİ VE YASAKTIR