30 Kasım 2019 Cumartesi

Hakkımda Bilmediğiniz 11 Şey – MİM



Merhaba arkadaşlar,

Değerli blog yazarı arkadaşlarımdan Duo Diyet, tam olarak burada beni mimlemiş. Bende bir mimsever olarak tabi ki cevaplayacağım. Bu etkinliği başlatan ise Larzan hanım ve onun yazısında tam olarak burada.

Bloglar ile yatıp bloglar ile kalkan kişiler olarak genelde blog içerikleri üretmek, haber vermek gibi uğraşlarımız oluyor. Onun dışında konu bize geldiğinde biraz temkinli davranabiliyoruz. Öyle ki saolsun mim başlatıcılar kendimize daha önce sormayı düşünmediğimiz sorularla bizi baş başa bırakıyorlar. Hadi bakalım.

1. Kendinde sevmediğin özelliğin nedir?

Kendimi çok seviyorum Narsist olabilir miyim acaba! Tabi ki değil. Kendimde sevmediğim çok şey vardır ama ilk soru da bu kadar takılamam. İlk aklıma gelen fazla hareketsiz olduğumu düşünüyorum. Kişisel blogların da nasıl spor ve diyet yaptıklarını yazanlara özeniyorum ama maalesef kısa sürüyor bu özenti.

2. En büyük takıntın nedir?

Zaman kaybettirdiğini bildiğim halde bir çok işi aynı anda yürütmeyi ve sonuçlandırmaya çalışmayı takıntı haline getirdim. Doğru olan bir işi bitirip diğerine başlamaktır sen öyle yap olur mu!

3. Kimsenin bilmediği bir sırrın var mı?

Cevap: Var.
Bu sorunun bu şekilde bırakılmasının nedeni anlatmak isteyeni kendi iradesine bırakmak olmalı.
Her insanın mutlaka sırrı vardır lakin kişilerin kendilerine ait bu sırları neden aşikar etmesini bu kadar çok istiyoruz bilmiyorum.

4. Hayattaki en büyük başarın nedir?

Ben gibi bende başarının bir yolculuk olduğunu düşünüyorum. İçerisinde o kadar çok şey var ki, atan kalpler, gören gözler, mutluluklar, sevinçler.. Bu yolculuk hiç bitmesin.

5. Seni en mutlu eden şey ya da şeyler nedir?

Ya bu sorunun cevabında hiç başka bir şey düşünmedim 'sevilmek' olmalıdır. Bir yandan da Fuzuli'nin sevildiğinizden hiç bir zaman emin olamazsınız sözü de aklımdan çıkmaz.

6. En sevdiğin ünlü kim?

Günümüz popüler dünyası için sorulduğunu düşünerek kültür ve sanat dünyamıza katkıda bulunan her kişi değerlidir. Öyle de sadece bir kişiyi benimseyip hayranlık duyduğum olmadı. 

7. Şansa inanır mısın? Şans getirdiğini düşündüğün eşyan var mı?

Günlük şansa inanırım. Yani bir gün şanlı olurum bir gün şansız olurum. Bunu ne belirler tam olarak bilmesem de gelen güzel haberler, etkileşimler hatta güzel bir yemek bile bizi şanslı bir güne hazırlıyor olabilir. Anahtarlığım ve ona takılı usb belleğim dışında aksesuar taşımıyorum. 

8. Hayalindeki meslek ve nedeni?

Hayalim miydi bilmiyorum ama İzban'a binerken fark ettim ki profesyonel bir Oshiya olmuşum :) Şaka bir yana güvenlik ve strateji uzmanı olmak isterdim ama tam olarak sahadan. Çünkü strateji belirlemeyi seviyorum. Bir sonraki adımın nereye gideceğini, en doğru yolun hala görmediğimiz üçüncü yol olduğunu görmeyi seviyor olmalıyım.

9. Kafan bozukken yaptığın şeyler nelerdir?

Kafamı bozmamayı uzun zamandır alışkanlık haline getirdim. Sadece bana zarar veren bir kafa bozukluğunu neden taşımalıyım ki. Tabi yine de kafa dağıtmak için müzik ve müzikle yaşanan zaman yolculukları sence de süper olmuyor mu..

10. En sevdiğin film ya da dizi hangisi?

Blog için her cuma şimdiye kadar izlemiş beğenmiş olduğum filmleri yayınlıyorum. Yine onlar arasından seçeceğim ve teke indiremedim. Yerli filmler arasında, Av Mevsimi, Bizim İçin Şampiyon, Sivas.. Yerli diziler arasında Masum, Bozkır, Mucize Doktor.. Yabancı filmler arasında, Cast Away, Interstellar, Click.. Yabancı diziler arasında, Fringe, Fargo, Chernobyl var. 

11. Kendine hangi sorunun sorulmasını isterdin ve cevabın ne olurdu?

Soru: Yeni bir blog projen var mı? Varsa bu blog yine iş dünyası ile alakalı mı olacak? 

Cevap: Evet yeni bir blog projesinin ateşini yaktım geçenlerde, şimdilerde vakit buldukça onun üzerinde çalışıyorum. İçerik olarak isbufikirbu.com ile bağlantılı olarak iş ilanları olacak lakin o çöp ilanların sürekli döndüğü iş ilan sitelerine benzemeyecek. Bu işle alakalı farklı kaynaklarım var, nasıl bir konsept olacağı da sürpriz olsun. Çok yakında dediğime bakmayın içime sinmediği sürece açılmayacaktır. (Reklam kokan hareketlerdi :)

Teşekkür ederim bu mim sorularını hazırlayan, sunan, paylaşan herkese. 

***Geç oldu ama güç olmadı. Mimlenmek isteyen arkadaşları eklemek isterim.

33 yorum:

  1. "En sevdiğin ünlü kim?" sorusuna verdiğiniz cevap, benim için de geçerli..Ben de pek sanatçı ayrımı yapmam,sanatçı kendine göre değerlidir tabii..Emeğinize sağlık,samimi bir mimdi..😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet birini seversek diğerine haksızlık olacak gibi geliyor. Teşekkürler

      Sil
  2. "bir çok işi aynı anda yürütmek" takıntısı bence güzel bir takıntı...Ama bu durum dışarıdan bakıldığında çok yönlü-başarılı kişilik özelliğinizi gösteriyor.
    Bunu blogunuza geldiğimizde de hissediyoruz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yıpranma açısından ne kadar iyi olur bilmiyorum ama benimle ilgili güzel düşünceleriniz için çok teşekkür ederim.

      Sil
  3. Mim soruları için "Kendimize daha önce sormayı düşünmediğimiz sorular" tespiti güzeldi. Sırlarla ilgili hep merak içindeyiz nedense:) Anahtarlığa takılı usb bellek demişsin, çok küçük olanlar var gerçekten de. Ünlüyle ilgili sorunun sorulma sebebiyle sevdiğin film ve diziler sorusunun sebebi aynı bence. Biz okuyanlar aa ben de o ünlüyü seviyorum, yada ben de o dizileri izlemiştim, zevklerimiz aynıymış demek için belki de. Yazdıklarına bakınca, yabancı dizi pek izlemediğim için onlar hariç film zevklerimiz aynı:) Son soru da iyi olmuş, umarım projeni hayata geçirirsin, beklemedeyiz. Mimi cevapladığın için de ayrıca teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sırlar saklanmak için zaten paylaşacaklarımız da sır olmuyor :) evet usb bellek her an lazım olacak gibi gezmeye başladım yeni. Beni mime dahil ettiğiniz için ben teşekkür ederim.

      Sil
  4. Yeni blog projesini sevdim. Başarılar diliyorum. Birinci sorunun cevabında aslında hemfikirim.İnsanın kendini sevmesi güzel bir şey kanımca..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım güzel ve faydalı bir şey çıkar ortaya

      Sil
  5. Yeni projende başarılar dilerim

    YanıtlaSil
  6. Nihayet yorum kismini görebildim. Googledan girince çıkmıyor faceden girince çıktı. Yeni blog ne olacak merak ettim ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mobil uyumsuz olduğu için değiştirdim. Bugün yeni temam ile başladım, mobil uyum ayarları yaptım. Kafamdaki çok güzel ama bunu tasarımda nasıl göreceğiz önemli olan bu olacak. Çok güzel duygular yaşayan her insan şiir yazamıyor ama bakalım artık :)

      Sil
  7. "Sadece bana zarar veren bir kafa bozukluğunu neden taşımalıyım ki" ne güzel demişsiniz. Bu bilinçten bana da lazım :) Yeniz blog projeniz umarım istediğiniz gibi olur, içinize siner. Şimdiden hayırlı olsun diyelim :)

    YanıtlaSil
  8. Çok keyifli bir yazı olmuş, keşke ben de kafa bozmamayı alışkanlık haline getirebilseydim. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keyifli cevaplar vermeye çalışıyorum teşekkürler

      Sil
  9. Yanıtlar
    1. Teşekkürler daha çok yeni bakalım hayırlısı teşekkürler

      Sil
  10. Harika bir mim .
    Bu sayede sizleri daha iyi tanıma olanağı buluyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet blog arkadaşlarımızı tanıyoruz, katılmak isterseniz ekleyebilirim teşekkürler.

      Sil
  11. Merhaba
    Öncelikle bloglar arası tanışma imkanı sağlamak için başlatmış olduğum mim'e katıldığınız için çok teşekkür ediyorum.

    Yeni blog projeniz için de şimdiden başarılar diliyorum. Her günümüz şanslı ve mutlu başlasın inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel bir mim hazırlamışsınız ben teşekkür ederim. Umarım iyi olur saolun.

      Sil
  12. yeni proje için yolunuz açık olsun, zaman kaybı olduğunu anlarsanız diretmemeye özen gösterin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet o durum kendini kısa sürede gösteriyor aslında bu konuda yılların vermiş olduğu website deneyimlerim bana erken sinyal veriyor :) teşekkürler

      Sil
  13. Uzun zaman oldu buralardan uzak kaldık. Yeni mimler gelmiş. Çok keyifli bir mimmiş bu. Sizi daha yakından tanmış olduk. Fringe tek geçtiğim dizidir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloglar çok dinamik sürekli yenilik ve gelişimin takipçisiyiz :) teşekkürler

      Sil
  14. blogunuzu takip ettikçe daha iyi tanıyacağız sizi galiba ....iyi yayınlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni blog yazarları ile tanışıyoruz etkileşim halindeyiz teşekkürler

      Sil
  15. Yeni Proje de başarılar dilerim. Yenilikçi olmaya devam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daima yeniliğin peşinde teşekkürler ziyaretiniz için

      Sil
  16. ben çok extra bir şey öğrenmedim ama diğer arkadaşlar için yararlı olmuş diyim mim.yeni projenizi de sabırsızlıkla bekliyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet hocam daha çok yeni emekleme aşamasında denemeler yapıyorum vs sanırım 10 yıla hazır :)

      Sil

YORUMLARA LİNK EKLENMESİ TEHLİKELİ VE YASAKTIR