20 Şubat 2019 Çarşamba

Have An Idea – Bi’ Fikrin Olsun Etkinliği


Bir fikrin olsun istiyorsun ama ilham mı gelmiyor? Nereden başlaman gerektiğini bilmiyor musun?

Dokuz Eylül Üniversitesi ev sahipliğinde gerçekleştirilecek olan Have An Idea – Bi’ Fikrin Olsun etkinliği, 28 Şubat-1 Mart tarihlerinde ziyaretçilerine kapılarını açacak.

Have an Idea-Bi Fikrin Olsun, ana hedefi, belirlenen problem bağlamında çeşitli problemlerin tespiti ve çözümü için üniversite öğrencilerini bir araya getirmek; yan hedefleri, öğrencilerde zaman yönetimi, yaratıcı düşünme ve tasarım ile bakış açısı kazanma konularında farkındalık yaratmak olan, içerisinde kişisel gelişim odaklı oyun, yarışma, eğitim ve sempozyumları barındıran 2 günlük karma bir etkinliktir. Etkinliğin çıkış noktası öğrencilere bu tip etkinlik ve yarışmalara katılmaları için cesaret aşılamak ve ileride üzerine eğilecekleri bir fikir yaratmalarında ön ayak olmaktır.

Adından da anlaşılacağı gibi bu etkinliğin ana teması “Fikir”dir. Bu bağlamda, etkinliğin birinci günü yapılacak olan etkinliklerde fikir odaklı konuşma ve sempozyumlara yer verilecektir. Etkinliğin ikinci günü yine aynı tema üzerinden verilecek eğitim ve düzenlenecek Ideathon ile öğrencilere öğrendiklerini uygulama ve Ideathon sırasında mentorlardan destek alma fırsatı sunulacaktır.

Have An Idea – Bi’ Fikrin Olsun etkinliğinin temeli Ideathon olup, serinin ilk etkinliğidir. Serinin devam etkinlikleri Hackathon-Designathon ve Creaton olarak planlanmıştır. Bu etkinlik, serinin ilk etkinliği olması sebebiyle sıkıcı teknik konulardan ve firma tanıtım konuşmalarından tamamen sıyrılmış, olabildiğince sempatik ve basit olarak tasarlanmıştır. Etkinlik Dokuz Eylül Üniversitesi’nde eğitim gören herkese açıktır. Etkinliğin birinci günü için kayıt yaptırmaya gerek yoktur. İkinci gün yapılacak Ideathon için ise bifikrinolsun.com adresinde bulunan kaydol butonlarından kayıt yaptırmak gereklidir.

Katılımcı neler bulacak?

Kendini fikir geliştirme ve problem çözme konusunda ilerletme fırsatı
Bol kahkaha
Birçok sektörden uzman kişilerle tanışma ve ağını genişletme fırsatı
Geliştirmek istediği projeler için ilham
Küçüklü büyüklü ödül ve hediyeler

Katılımcı neler bulamayacak?

Firma tanııtım konuşmaları
Teknik konular üzerine uzun konuşmalar

Etkinlik hakkında daha detaylı bilgi almak ve etkinliğe kaydolmak için bifikrinolsun.com web sitesini ziyaret edebilirsiniz.

15 yorum:

  1. iyi bir başlangıç olacağını düşünüyorum

    YanıtlaSil
  2. I have an Idea etkinliği tam size göre göreymiş Erhan Bey. Bence kesinlikle katılın. Sizi orada keşfetmeleri lazım. Dert Anasından size tam destek. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana yakın katılmak isterdim ama üniversite öğrencileri için yapılmış etkinlik :(

      Sil
  3. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumda linke izin vermiyorum o yüzden silinmiştir teşekkür ederim.

      Sil
  4. İzmir'deyim de ne güzel katılırdım daa ama Dokuz Eylül öğrencisi değilim o var işte :) Neyse siz katılın da yazın gözlemlerinizi bol bol biz de okuyalım artıkın. Teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bana da çok yakındı ama kaçırdık fırsatı teşekkürler

      Sil
  5. Güzel bir etkinlik olacağa benziyor adıda güzelmiş bir fikrin olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fikirlerin olacağı bir etkinliğin ben de güzel geçmiş olacağını düşünüyorum

      Sil
  6. güzel düşünülmüş bir proje ve etkinlik gençler için verimli olur umarım

    YanıtlaSil
  7. Güzel bir konuydu insanların fikirlerini paylaşmak adına düzenlenen bir etkinlik harika olur. Katılan arkadaşlara başarılar.

    YanıtlaSil

YORUMLARA LİNK EKLENMESİ TEHLİKELİ VE YASAKTIR