8 Haziran 2019 Cumartesi

Bu Bir Yaz Mimidir


Merhaba,

Yaz olur da mimsiz olur mu! Değerli blog yazarlarından RenkliBlogSayfam blogu sahibi Seyhan hanım beni yaz miminde mimlemiş bende sorulara cevap yazacağım.

Özellikle başlıkta yaz mimi olduğunu belirtmek, resimde deniz kum ve güneşi kullanmak istedim. Çünkü kışı seven biri yaz mimine cevap yazacak :) Sorulara geçelim:

1- Yaz mı Kış mı?

Yukarıda da belirttiğim üzere ben kış mevsimini seviyorum. Aslında en güzel bahar ama çok kısa sürüyor gibi geliyor bana. Kışı seviyorum çünkü yazın İzmir'de nefes almak bile zorlaşıyor. Sürekli deniz, kum, güneş yaşayabilsek tercihim yaz olabilirdi.

2- Hayalindeki tatil neresi, neden?

Tatili hayalime konu etmedim. Fırsatım ve zamanım olduğu sürece istediğim yere gidebilirim diye düşünüyorum. Ege kıyıları Ayvalık'tan başlayın Antalya'ya kadar çok güzel, benim için yazın bu yeterince güzel.

3- Tatil hakkındaki en büyük beklentin nedir?

Bir tatilden beklediğim en önemli şey her şeyin güzel geçmesi tabi, sevdiklerimle, sakin bir yerde, güzel sahil, güzel yatak, güzel yiyecek ve içecekler, güzel doğa daha ne olsun ki..

4- Sınırsız bir bütçen olsa, bunu nasıl kullanırdın?

Tabi konu yazdan açıldığı için sınırsız bir bütçe ile tasarımında olacağım bir otel yaptırırım. Hazıra dağ dayanmaz biz böyle öğrendik :) Ayrıca çok zevkli bir yatırım değil mi!?

5- Unutamadığınız bir tatil anınız var mı?

Tatiller genelde güzel geçiyor ayırt edecek pek durumları olmuyor. Sadece çok önceden merak ettiğim için gittiğim bir yer var. İzmir'de yaz aylarında adaya gidilen bir gemi seferi var. Güzel bir düşünce olarak adanın sahilini hizmete açmışlar ama adada her şey yetersiz ve çeşmeden akan sularda tuzlu, benim için ilk ve son olmuştu.

6- Yazın yapmaktan en keyif aldığınız aktivite nedir?

Blog yazma işlerine biraz uzak kalsak da yaz mimleri sayesinde ısınıyoruz :) Uzun yaz günleri arkadaşlar ile daha fazla zaman geçirme imkanı bulabiliyoruz. Eskiden sorsaydınız en zevkli aktivite su savaşı yapmaktı. Yedek su tabancam ile mahalleye korku salardım :)

Davetlerimle katılmaları ricasında bulunduğum ve katılmalarına memnun olduğum arkadaşlarımı da mimliyorum. Teşekkür ederim.





42 yorum:

  1. Beni de mimlediğin için teşekkür ederim abi öncelikle :) Bu davetini geri çevirmeyip hemen yazımı hazırladım bile :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önceden düşünüp hazırlayıp kısa zamanda sunman çok güzeldi. Eline sağlık.

      Sil
  2. Eğlenceli cevaplar olmuş :) ayrıca mim'leri severim ve davetinize zevkle katılacağım :))) Ben teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğlenceli oluyor, bloglar arası etkileşim içinde güzel bir etkinlik davetimi çevirmediğiniz için teşekkür ederim.

      Sil
  3. Kış mevsimini seven biri için İzmir'de yaşamak çok zor olsa gerek; neredeyse hiç kış yok, sadece iki mevsim-bahar ve yaz :)
    Güzel, içten bir mim olmuş. Yüreğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya evet hiç sormayın, belki de kış görmediğim için özlem duyuyor olabilirim. Bunu bir Kütahyalıya bir Erzurumluya sormak lazım :)

      Sil
  4. Beni kırmayıp yazdığınız İçin öncelikle çok teşekkür ediyorum. Bende sizinle aynı fikirdeyim KIŞ benim için daha güzel. Sanırım biz İzmirlilerin ortak düşüncesi bu . O bahsettiğiniz adaya ilk başladığında bende gitmiştim. Mükemmel bir yer ancak dediğiniz gibi eksiklikler çok fazlaydı. Yıllardır gitmedim şu an ne durumda bilemiyorum.
    Güzel bir mim olmuş teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim beni dahil ettiğiniz için. Güzeldi içimizi döküyoruz.

      Sil
  5. Cok severek yaptığım bie mimdi.Keyifle okudum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tanıdığım tüm blogcular katıldı sanırım teşekkür ederim

      Sil
  6. Su savaşları :)

    YanıtlaSil
  7. harika mim olmuş
    Güzel bir yaz olsun inşallah

    YanıtlaSil
  8. Zevkle okudum👍🤚😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bol bol mim yazıyorum artık okumanıza sevindim :)

      Sil
  9. Yaz mimine ne eğlenceli cevaplar veriliyor bloglarda. Ama sınırsız bütçeye cevabınız çok iyi olmuş Tabii iş fikirleri üreten birinden de bu akıllıca cevap beklenirdi doğrusu. Teşekkürler keyifle okudum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mimler blogların eğlence kaynağı teşekkürler

      Sil
  10. keyifle okudum gerçekten 😊bende severek yapmıştım emeğinize sağlık sevgiler....

    YanıtlaSil
  11. Otel yaptırırken kepçeyi izlemekten alacaksınız değil mi zevki? :)

    YanıtlaSil
  12. Çok güzel bir mim olmuş. :)

    YanıtlaSil
  13. Keyifle okuduğum bir mimin daha sonuna geldik.

    YanıtlaSil
  14. Otel cevabı mimlerde hiç rastlanmadığım türden bir cevaptı. Farklı bakmayı başarıyorsun her seferinde, tebrikler. Bir de su savaşları güzel anıları hatırlattı. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkesin iç dünyası yaşadığı dünya farklı olabiliyor, bende aklıma gelenleri yazdım teşekkür ederim.

      Sil
  15. Erhan Çakırlar daha önce böyle bir davete katılmadığım ve beni de mimlediğin için çok teşekkür ederim :) Yazı davetinin cevabını bu gece paylaşacağım. Sevgiler... Umarım mimler devam eder. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim ricamı geri çevirmediğiniz için ben teşekkür ederim. Zaman zaman etkileşimlerde aktif gördüğüm arkadaşlara özelden yazarım mim için. Bence geri durmak yerine denemeli blog yazarları. Kolay gelsin.

      Sil
  16. yaz ayını çok seven biri olarak çok güzel bir mim olmuş elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet uzayan günler güzel zamanları da beraberinde getiriyor teşekkürler

      Sil
  17. ben de bahar insanıyım. Ama kısa sürüyor dediğiniz gibi.. Adana'da baharın geldiğini anlamadan yaz geliyor.:) Ve çok sıcak. Bu yüzden pek sevmem ya mevsimini.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adana Güneş'e en yakın komşu sanırım, size iyi yazlar :)

      Sil
  18. Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim kış da bizim yaz da :) hepsini yaşıyoruz bakalım

      Sil
  19. Ben de çok keyif alarak yapmiştim bu mimk. Yaz sevilmez mi? Çok güzel bir yazi olmus 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatil günlerinde yazı da seviyorum tabi :) teşekkürler

      Sil
  20. Kışı seven biri olarak yinede güzel bir yaz mimi ortaya çıkarmışşınız. Unutamadığınız tatil anınız gerçekten unutulacak gibi değil tuzlu suda nedir ya ıııyyyy:::)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya o gün tuza tövbe ediyor insan :) teşekkürler

      Sil

YORUMLARA LİNK EKLENMESİ TEHLİKELİ VE YASAKTIR