18 Temmuz 2019 Perşembe

LinkedIn Üzerinden Antrenör İş İlanı


Merhaba,

Linkedin, iş dünyası nabzını tutan, iş ilişkilerini geliştirme adına kurulmuş bir sosyal ağ. Ben de çok geç kalmış ama çok yeni bir üyesiyim. İlgili kişileri buradan profilimde etkileşime davet ediyorum. Yeni olmam dolayısıyla, her şeyde olduğu gibi sosyal medya formatlarına alışmakta zaman alıyor.

Ayağımın tozuyla ilginç bir iş ilan haberi ile karşılaştım. Fenerbahçe, Davia Badia’nın ayrılması ardından yeni antrenör arayışına koyuldu. Ve bu arayışın adresi Linkedin oldu. Fenerbahçe’nin spor yöneticilerinden Damien Comolli Linkedin’de yeni antrenör arayışı ile ilgili bir ilan paylaştı.


İngilizce olarak paylaşılan ilandaki aranan özelliklerde UEFA Pro Lisansı (tercih sebebi) ya da akademi yönetici lisansı, profesyonel futbolda üst seviye tecrübe, benzer görevde deneyim ve akıcı İngilizce ile birlikte Türkçe de konuşabilmek maddeleri dikkat çekiyor.

Pek karşılaşılmayan bu durumun Linkedin'in iş dünyasında popülerliğini giderek arttırdığının da bir göstergesi.

2 yorum:

  1. Bence linkedin doğru seçeneklere ulaşma olanağını arttırıyor. Linkedinde ben de yeniyim ama daha çözemedim.

    YanıtlaSil
  2. Yeni bir duyuru!
    LinkedIn kullanıcıları, siteden geldiği iddia edilen sahte e-postaların sayısının artışına karşı dikkatli olmaları konusunda uyarıldılar..

    YanıtlaSil

YORUMLARA LİNK EKLENMESİ TEHLİKELİ VE YASAKTIR