Merhaba,
Turuncu İçerik Atölyesi
Yüzyılın en işe yarayan pazarlama metodu hiç şüphesiz “içerikle pazarlama”! Bill Gates, yıllar önce “içerik kraldır” derken, tam da bunu kast ediyordu.
İçerik pazarlama bugün markaların hedef kitleleriyle iletişimleri için en etkin bahane yöntemi. Bu nedenle kendi mecralarını yaratacağı, gazetecilerin sadece medya sektöründe değil, bir salça markasında da çalışabileceği günler çok uzakta değil.
Birkaç yıl öncesine kadar “içerik ajansı” denince akla sosyal medya ajansları geliyordu. Oysa bugün markalar, dijital dünyada varolabilmenin tek yolunun kaliteli içerik olduğunun farkındalar. İşte içerik ajansları tam da bu nedenle var.
Turuncu İçerik Atölyesi’nin farkı
İçerik pazarlamanın temelinde kalite, ilgi çekicilik ve güvenilirlik yatar. Ancak bu üçü birarada yapıldığında bir içerik pazarlama metodu haline gelir. Turuncu İçerik Atölyesi olarak en büyük farkımız, güçlü referanslarımızın yanısıra gazeteci kökenli olmamızdır. Hürriyet, Sabah ve Doğan Online gibi köklü yayınlardaki tecrübelerimizi bugün markaların hizmetine sunuyor, hedef kitleleriyle aralarında ekonomik, köklü ve interaktif bir bağ kurmalarına katkıda bulunuyoruz.
Kurucu İlkay Öztürk hakkında
İstanbul Üniversitesi Uluslararası İlişkiler Avrupa Birliği mezunu. 1998 yılında Marketing Türkiye dergisiyle başladığı gazetecilik hayatına Sabah ve Hürriyet gazetelerinde devam etti. Türkiye’nin ilk kadın portalı Mahmure’nin kuruluş aşamasında yer aldı. Kendi projesi olan gençlik dergisi Trendy, 2004 yılında bir rekora imza atarak 90 bin satışa Mahmure.com aylık 2 milyon tekil ziyaretçiye ulaştı. Hürriyet internet ve Kelebek ekinde editörlük, Doğan Online’da yaşam kanalları yöneticiliğinden sonra 2011’de Turuncu İçerik Atölyesi’ni kurdu. Aynı zamanda yemek fotoğrafçısı ve eğitmeni olan İlkay Öztürk, yemek blogger’ları için workshop’lar düzenlemektedir.
Neler Yapıyoruz
Markaların, hedef kitlelerini ilgili ve değerli içeriklerle cezbetmesini sağlıyoruz. Kısaca içerik pazarlama yapıyoruz!
Bu teknikte esas olan, tanımlanmış, anlaşılan hedef dinleyicileri çekmek, onlarla iletişimde olmak, onları elde etmek ve kazanmak için ilgili, değerli içeriği yaratıp dağıtmaktır. Üstelik bütün bunları müşterinin değişen ihtiyaçlarına göre günden güne ayarlamaktır. İçerikle pazarlama markaların müşterileriyle onlara hiçbir şey satmadan iletişim kurma biçimidir. Sadece ürünü satmak ve servis etmek yerine, müşteriyi bilgilendirmenin ödülü ise her zaman sadakat olur.
Turuncu İçerik Atölyesi olarak amacımız markalara ihtiyaçları olan en doğru, en işlevsel ve paralel içeriği sunarak, müşteri sadakatlarini arttırmak ve yeni müşteriler edinmelerini sağlamak. Yemekten dekorasyona, güzellikten modaya, sağlıktan anne-çocuğa, kültür sanattan kadın ve erkeğe kadar pek çok alanda özel içerikler sağlıyoruz.
Firmaların marka web sitelerini, kurumsal yayınlarını, prestij kitaplarını hazırlıyor; sosyal medya hizmetleri sağlıyor; yemek ve mutfak projeleri geliştiriyor ve fotoğraf hizmeti temin ediyoruz.
Kurumsal Yayıncılık Hizmetleri
Dijital Yayıncılık Hizmetleri
Sosyal Medya Hizmetleri
Fotoğraf Hizmetleri
Mutfak ve Yemek Projeleri
İletişim için info@turuncuicerikatolyesi.com mail adresinden ya da internet sitesininden ulaşabilirsiniz.
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
YanıtlaSilBu konunun altına videoma beklerim diye bir paylaşım olmayacağı nedeniyle yazdığınız yorum kaldırılmıştır teşekkürler
SilTuruncu İçerik Atölyesi linkine tıklarken açıkçası bu kadar iyi olabileceğini düşünmemiştim. Siteye girer girmez işinin ehli profesyoneller tarafından hazırlandığı açıkça görünüyor ama beni esas büyüleyen blog kısmı oldu. Yazı başlıklarından biri dikkatimi çekti ve yazıyı okumaya başladım. Ardından başka bir yazı ve bir diğeri derken siteden çıkamayacaktım neredeyse, öyle büyülü bir atmosfer :) Yemek ve yemek fotoğrafçılığının ise bu kadar ilgimi çekeceğini tahmin edemezdim. Bu anlamda Turuncu İçerik Atölyesi ile çalışmayı düşünenlerin tatmin edici bir başarıyı yakalayacağı aşikar. Zira "içerik kraldır"
YanıtlaSilEvet bu konuda oldukça iddialılar ve bunu gösteriyorlar.
Sil