23 Aralık 2018 Pazar

Bloggerlar için gezerek kazanma fırsatı

Birçok blog yazarı bu işi yıllardır yapıyor. Ege bölgesi ve İzmir ile alakalı tatil yazılarını bende takip ediyorum. Blog yazarlarından isteğim samimi yazılar, en uygun, en kaliteli, en kötü, en güzel yerleri fotoğraf dışında video ile de desteklemeleridir.

Bir blogu takip ettiren sizin o tatil yöresini tasvir şeklinizdir. Ya ben beğenmedim, bu para verilmez, gitmeyin değmez gibi yorumlar oldukça gereksiz yorumlardır.

Kaliteli bir blog yazarı olarak hem gezip hem de para kazanabilirsiniz



Gezin Yazın !

Para kazanma yolları içerisinde bulunan blog yazarlığı ya da kitap yazarlığı gezmeyi sevenler için ideal bir kazanç yöntemi. İnternetin olduğu yerlerde gezdiğiniz her yeri bloğunuzda resimleri ile paylaşabilir ve takipçilerinize sağlam bilgiler verirseniz bir süre sonra bloğunuzdan tahmin edemeyeceğiniz kadar kazanç sağlayabilirsiniz.

Hotel Değil Hostel!

En ucuz konaklama türlerinden olan hostellerde 29 TL gibi uygun bir fiyata konaklayabileceğiniz gibi buralarda çalışarak kazançta elde edebilirsiniz. Hatta gittiğiniz şehirlerde birkaç ay kalacaksanız hostel türü bir yerde kalarak bu şehre özel birkaç yerde çalışabilir, insanların yaşayışları hakkında bilgi sahibi olabilir ve bol bol gezebilirsiniz.


Gezerken Pazarlamacı Olun!

Gezerek para kazanma yollarından biri de pazarlamacı yönünüzü kullanmaktır. Seyahat ettiğiniz ülkelerden ve ya şehirlerden değerli gördüğünüz ve uygun fiyatlı olduğunu düşündüğünüz birkaç malzeme alın ve bunları gezerken farklı insanlara anlatarak satışını yapın.

Fotoğraf Çekin Satın!

Günümüzde telif hakkından dolayı her fotoğraf kullanılamıyor. Bu nedenle kişilerin internet adreslerine eklemek için yeni fotoğraflar çekmesi gerekiyor. Ancak siz gezdiğiniz yerlerde çekeceğiniz fotoğraflar ile harika görüntüler yakalayabilir ve satışını yapabilirsiniz.


17 yorum:

  1. eveet ya ne güzel var yapanlar :)

    YanıtlaSil
  2. Süper bir iş aslında bu geziyorum kazanıyorum
    İmkanım olsaydı bende gezerek yazmayı kesinlikle tercih ederdim ama şu an ki konumum müsait değil

    YanıtlaSil
  3. Hocam hocam benim blogum gezi yazıları üzerine olduğundan dolayı tam benlik bir yazı tsk ediyorum güzel fikirler için. Elimden geleni değil fazlasıyla özgün yazmaya çalışıyorum umarım okurlar için faydalı oluyorumdur.

    YanıtlaSil
  4. Hem gezip hem yazmak ve bu işte para kazanmak tam bana göre fikir. Çok iyi bir ip ucu verdiniz peki fotoğrafarı satmak işini nasıl yapacağız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha önce ücretsiz olanları paylaşmıştım
      https://isbufikirbu.blogspot.com/2019/02/ucretsiz-kullanabileceginiz-stok-fotograf-siteleri.html
      Bir de bunların ücretli olanları var ki artık kaliteli fotolar iyi fiyatlara gidiyor

      Sil
  5. Gezerek kazanmak çok iyi fikir bir de kaliteli fotoğraf çekip onu da uygun bir ücrete satarsanız tadından yenmez :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. De mi hocam National Geographic bu işten yıllardır kazanıyor :)

      Sil
  6. Zamanın ruhu bunu gerektiriyor. Gez paylaş kazan üçlüsü devrede

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dediğiniz doğru zaten ınstagram da bu anlamda yükselmedi mi?

      Sil
  7. Faydalı bir yazı olmuş, yapabilene helal olsun. Çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  8. Gezerek para kazanmak yapılabilecek en keyifli iş ve ileride hayata geçirmeyi düşündüğüm bir proje.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel olur. İnşallah kısa zamanda gerçekleştirirsiniz.

      Sil
  9. Bloggerlar için gezerek kazanma fırsatı yakalamak için özgün içeriğin şart olduğunu düşünüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gezen görenden daha zengin bir içeriğe kimse sahip olamaz herhalde. Sadece bu alanda yazan insan çoğaldı, rekabet çok.

      Sil
  10. Hayranım gezerek blog yazan arkadaşlara. Benim de en başta yapmak istediğim gezerek blog yazmaktı. Blog yazdım ama gezme işini sağlık sorunları yüzünden bir süre askıya aldım. Karlı bir iş bunu denedim eski blogumda Kıbrıs'ta kaldığım otel hakkında bir şeyler yazmak istemiştim. Acemilik işte otelin sorumlusuyla görüşüp izin istedim. Ben aslında bedava yapacaktım. Adamda beni ne sandıysa ::)) çok sevindi... kaldığım son 2 günün parasını almadı. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslına bakarsanız en güzel reklamı siz yapıyor olacaksınız, gezip görerek beğenerek en güzel reklam sizde olacak, otel böyle iyi bir reklamdan daha iyisini bulamazdı.

      Sil

YORUMLARA LİNK EKLENMESİ TEHLİKELİ VE YASAKTIR