17 Ocak 2019 Perşembe

İzmir'de öğretmen alım ilanları


İzmir'de çeşitli kurumlar için farklı branşlarda öğretmenler alınacaktır.

POZİTİF ETKİ ÖZEL EĞİTİM VE REHABİLİTASYON MERKEZİ
Sınıf Öğretmeni

Özel eğitim ve rehabilitasyon merkezimizde çalışacak erkek Sınıf Öğretmeni (Sertifikalı yada Sertifikasız) arıyoruz. iletişim: 05550370693

254/19 SOKAK NO:11/A BUCA/İZMİR


İngilizce Öğretmeni

Çocuklarla İletişimi Kuvvetli,Alanında Kendine Güvenen,Güler Yüzlü ,Dürüst İngilizce Öğretmeni Aramaktayız.Eğitim Fakültesi Mezunu Veya Formasyonu Olan Milli Eğitimde Atamasının Yapılmasına Bir Engel Bulunmayan Öğretmenlerimiz Bizimle İletişime Geçebilir. Şartlar Yüz Yüze Görüşülecektir.
FORMASYONU OLMAYAN KİŞİLERİN BAŞVURULARI KABUL EDİLMEYECEKTİR.

MASUROĞLU MAH. 269/12 SOK. ÖZKANLAR 50 7 D BAYRAKLI  İZMİR

İletişim: Hazel / 05386364565

Türk Dili Ve Edebiyat Öğretmeni-Ortaöğretim

Çiğli A.O.S.B de bulunan İzmir Atatürk Organize Sanayi Bölge Müdürlüğüne bağlı ÖZEL İAOSB NEDİM UYSAL MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİNDE görevlendirilmek üzere Erkek veya Kadın *TÜRK DİLİ VE EDEBİYAT ÖĞRETMENİ* alınacaktır.

“Yapılan başvurularda İngilizce bilgisi tercih sebebi olup, kurum kültürü gereği tütün ve tütün ürünlerinin kullanılmaması, erkek adayların askerliğini yapmış olması gerekmektedir” İlan İZMİR genelidir.

İlgilenen adayların 0232 376 7176 (dahili no 229) numaralı telefondan Sezin Uğurtaş SOYER Hanım ile görüşerek randevu almaları gerekmektedir.

M.KEMAL ATATÜRK BULV. - A.O.S.B. NO:42 ÇİĞLİ İZMİR


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YORUMLARA LİNK EKLENMESİ TEHLİKELİ VE YASAKTIR