8 Mayıs 2019 Çarşamba

Anneler Günü İçin Hazırlıklar Başlasın


Ne güzel bir gün öyle değil mi? Anneler için ne yapılsa az. Zaten ben de herkes gibi bir güne sığdırılamayacağını düşünüyorum bu sevginin.

Benim için bu sene çok hızlı geçmiş olmalı ki Anneler Günü de diğer önemli günler gibi erken geldi gibi bir his uyandı bende. Özel gün hatırlatmaları ile ilgili düşüncem sabit. Ben, annemi, babamı, sevgilimi, öğretmenlerimi ve buna benzer günleri bugünlerde hatırlamıyorum. Ayrıca bu günler ticari amaçlı düşünülerek tasarlanmış günlerde olabilir ama bu beni ilgilendirmiyorum. Bizim farkında olmamızı sağlayan bu özel günleri önemsemek gerekiyor. 12 Mayıs'a kadar indirimlerden yararlanmayı unutmayın. Tüm annelerin Anneler Günü kutlu olsun. Size gözü gibi bakan tek kişi annedir. Vodafone Anneler Günü reklamı çok güzel olmuş aşağıda izleyebilirsiniz.



15 yorum:

  1. güzel yazı..🙂 anneler günü, annelerini unutanlar için..unutmayanlar zaten onlar için her gün anneler günü..12 mayısa çok var ama şimdiden söyleyelim,herkesin anneler günü kutlu olsun..😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnternetten alacaklar başlamalı alışverişe hafta sonu yetişmeyebilir. Teşekkürler

      Sil
  2. Çocuklar genelde kendileri kart yaparlar siir siir yazarlar cicek verirler. Bunlari hep sakladigim bir kutum var ve benim icin en pahali hediyeden daha degerli 😊

    YanıtlaSil
  3. Hediye, çiçek, öpücük, küçük bir kağıda yazılmış yazı ve şiirler, yine çok güzel olacak. Hadi bakalım, anneler günü için hazırlıklar başlasıııın.

    YanıtlaSil
  4. Tüm annelerin gününü aracılığınız ile kutlarım.
    Yer ayırdığınız için teşekkürler editör

    YanıtlaSil
  5. Mutlu olunan her dakika ozel benim için. Bir gun kutlamalar cok ilgimi çekmese de bazıları hic mi hic tadina varamiyor aldiklari nefesin. Boyleleri icin sevgilisini , eşini, annesini , babasını vs vs hatırlamaları bir gun olsun onlari mutlu etmeleri adina guzel oluyor özel günler. Her günümüz özel olsun diyerek bu guzel yazi icin de teşekkür ediyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vaktimiz varken bu günleri güzel geçirmeliyiz teşekkürler

      Sil
  6. Manevi değeri olan hediyelerin yeri bir başka. Bizim oğlan anne san süprizim var deyip duruyor. Hadi bakalım.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet manevi hediyelerin kıymetini maddi hediyelerde bulamıyoruz. Teşekkürler

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. Bir gün insanlar kendilerini daha özel hissetsinler ne güzel

      Sil
  8. Anneler günü tüm annelere kutlu olsun.

    YanıtlaSil

YORUMLARA LİNK EKLENMESİ TEHLİKELİ VE YASAKTIR