2 Haziran 2019 Pazar

İzmir B.B. 100 Kadın Şoför Alımı Yapıyor


İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Tunç Soyer, toplu ulaşıma yönelik projelerine bir yenisini daha ekledi. Geçtiğimiz haftalarda ESHOT Genel Müdürlüğü'ne yaptığı ziyarette personelle bir araya gelen Soyer, kurum olarak çok zorlu bir görevi başarıyla yerine getiren ESHOT'un tek eksiğinin kadın şoförler olduğunu dile getirmişti. Toplu taşıma araçlarının direksiyonunda kadınların bulunmasının vatandaşla olan ilişkilere olumlu yansıyacağını dile getiren Başkan Soyer'in bu talimatı şimdi hayata geçiriliyor. ESHOT Genel Müdürlüğü, belediyenin İZELMAN şirketi aracılığıyla gerekli şartları taşıyan 100 kadın şoför istihdam etmek için İŞKUR'a başvuru yaptı.

Son başvuru tarihi 11 Haziran 

Türkiye İş Kurumu'nun web sitesinde (www.iskur.gov.tr) yayınlanan iş ilanına göre 40 yaşından gün almamış, en az ilköğretim mezunu D sınıfı veya 2016'dan önce alınmış E sınıfı sürücü belgesine sahip adaylar değerlendirmeye alınacak. Öncelikli olarak adaylardan en az 1 yıl deneyime sahip olanlar istihdam edilecek. Ayrıca, 1 yıllık deneyime sahip olmayan adaylar için ise İŞKUR’un “İşbaşı Eğitim Programı” başarı ile tamamlayan adayların istihdamı sağlanacak.

1 Haziran'da başlayıp, 11 Haziran'da son bulacak başvurular sadece mail yolu ile (personel@izelman.com.tr) adresinden yapılabilecek.

17 yorum:

  1. Sitenizin çok güzel bir konsepti var ve çok faydalı bir iş yapıyorsunuz ellerinize sağlık. Sizi yeni keşfettim ve hemen takibe alıyorum sizide kendi web sitemizde görmek çok mutlu eder bizleri:)) başarılar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Tabi ki ziyaret ediyorum görüşmek üzere.

      Sil
  2. Demokrasinin en güzel örnekleri yansıtan izmir ilimizden böyle güzel haberler duymak bizleri mutlu ediyor...
    İnşallah güzel izmirimiz gibi memleketimizin diğer illeri de AYDINLIK olacak...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bayanların üstesinden gelemeyeceği meslek yok.

      Sil
  3. Tabii ki kadınlar her işi yapabilir ,yalnız toplu taşıma işi yapan şöförlerin işi bence çok çok yorucu.Allah kolaylık versin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O biraz iş saatleri ile alakalı olabilir ama her yeri güzelleştirmek mümkün diye düşünüyorum.

      Sil
  4. Ne güzel kadınlar her alanda bu haberlere bayılıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende yapabilecekleri bir iş olarak görüyorum. Bu iş ilanını paylaşmak istedim.

      Sil
  5. izmirde bayan şöförleri son zamanlarda çok görüyorum metro ve izban kullanan bayan şöferler daha fazla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bu ilandan sonra yenileri eklenecek. Teşekkürler

      Sil
  6. BİLGİLENDİRME İÇİN TEŞEKKÜRLER, RAMAZAN BAYRAMINIZ KUTLU OLSUN.:)

    YanıtlaSil
  7. Bu haber Harika . Bir İzmirli olarak şehrimde bayan şoförler görmek beni çok mutlu edecek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzellik katacaktır bu bir gerçek teşekkürler

      Sil
  8. Tunç Soyer'den güzel bir hamle, böyle devam eder umarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değişik hamleler gördük umarım artık vaad eden değil, uygulamaya geçiren başkanlar kazanır teşekkürler.

      Sil
  9. Güzel İzmir yine farkını ortaya koymuş. Çok uygar ve hoş bir görüntü. Kadınlarımızın girdiği her ortamda her mesleğe saygı, uygarlık ve düzen getireceklerinden eminim.

    YanıtlaSil

YORUMLARA LİNK EKLENMESİ TEHLİKELİ VE YASAKTIR