17 Ocak 2019 Perşembe

Çarşılarda askılı pano giyerek reklam yapmak



Sizlere büyükşehirler de rastlayabileceğiniz bir reklam şeklinden bahsedeceğim. Bu reklam şekli belki de reklam şekillerinden en ucuzu olarak geçebilir. Bir firma ya da ürünün reklamını yapmak için iki tane reklam panosu omuzlardan birleştirilerek giyiliyor ve bu şekilde çarşı yürüyerek sürekli turlanıyor. Çarşılarda ilgi çeken bu reklam şeklinin broşür ya da tanıtımlardan daha çok ilgi çektiği kesin.


Bu reklam fikrinde gezici reklamcılar reklamları sırtlarına aldıkları gibi ön ve arkalarına panolar asarakta yapmaktadırlar. Özellikle yoğun çarşılarda bu fikri geliştirilerek uygulanabilir.

6 yorum:

  1. Ilgincmis gercekten de ��

    YanıtlaSil
  2. Hiç karşılaşmadım. Ama etkili bir reklam yöntemi olduğu kesin.

    YanıtlaSil
  3. Aaa süpermiş valla. Düşünsene ne ilgi çeker ve o firmanın adı herkesin aklında kalır. Ben de görmedim ama yakında yaygınlaşır sanırım.

    YanıtlaSil
  4. Ben hayatta yapamam sanırım. Kendimi zor taşıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Reklam yaptırmak için genç öğrenci arkadaşlar bulunabilir :)

      Sil

YORUMLARA LİNK EKLENMESİ TEHLİKELİ VE YASAKTIR