13 Şubat 2019 Çarşamba

Blog Yazarlarını Tanıma -MiM


Yeni bir MiM ile karşınızdayım. Gün geçmiyor ki yeni bir MiM'e daha konu olmayalım. Blog yazarlarını tanıma adı verilen bu MiM' e de cevapların yanında, uyarılar, sitemler falan da ekledim. Beni buradan MiMleyen Renkli Blog Sayfam yazarı Seyhan Hanım'a da teşekkür ediyorum.


Nerelisiniz ?


  • Ben aslen Eskişehirliyim. Lakin kendimi bildim bileli İzmir


Burcunuz ?


  • Başak burcu. Bazen unutuyorsunuz unutmayın -Fok balıkları çok yalnız- 


Bloglarda en çok ilginizi çeken şeyler ?


  • Bir bloga girdiğim de (ki günde yüzlerce) her yeri dikkatimi çeker. Çoğu zaman müdahale etmek konusunda kendime engel oluyorum. Yerini de bulmuşken blogculara bir şey soracağım, iletişim kısımları ya da mail adresleriniz süs mü?


En sevdiğiniz mevsim ?


  • En güzel mevsim Sonbahar'dır. Hafif hafif soğuk gelmeye başlar.


Yabancı diliniz ?


  • İşte bende herkes kadar Samoaca biliyorum. 


Boş zamanlarınızı nasıl değerlendiriyorsunuz?


  • Boş zaman malumunuz bloglardayım. Ayrıca diziseverim. Türk yapımı filmler pek umut vermiyor ama Türk dizileri iyi işler çıkarır mı? Bunu zaman gösterecek.


En son okuduğunuz kitap ?


  • Bende Sabahattin Ali fırtınasına kapıldım en son Sırça Köşk bitti


Hayatınızda pişman olduğunuz bir şey?


  • Yaptığım iyi şeylerden pişman olmam, gerekmedikçe de kötülük yapmıyorum. Gerekmedi :)


Tuttuğunuz takım ?


  • Biz Karşıyakalıyız. Takım konusunu kapatalım.


Çantanızdan eksik etmediğiniz şeylerden bazıları ?


  • Ben tatil dışında çanta kullanmıyorum. Sanırım bu bayanlara yönelik bir soru.


En sevdiğiniz içecek ?


  • En sevdiğim kahve, en çok içtiğim çay


Ve son olarak blogunuzdan hiç para kazandınız mı ?


  • Eski blogumdan kazandım, eskiden kazanç, siz çağırmadan gelirdi. Şimdilerde bu yöndeki eğilimlerin giderek artmasından kaynaklı kazanmak giderek zorlaşıyor. Bir de nasıl forumlar bittiyse gelişmeyen bir blog yazarlığının da yeni sistemlere yenilebileceğini düşünüyorum.

-MiMlediğim Bloglar Umut Varcan / Fatih Pınarca / Duo Diyet katılırsanız teşekkür ederim.

26 yorum:

  1. İlk yorum benden geldin o zaman
    Biz Karşıyaka’lıyız 🌸
    Sabahattın Ali Sırça Köşk aldım ama henüz başlamadım
    İçimizdeki şeytanı okumadıysan oku derim
    Samoacayı ben hala çözemedim anlıyorum ama konuşamıyorum 😂
    Beni kırmayıp mimmsorularını yanıtladığın teşekkür ediyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiyenizi aldım. Samoaca konusu benimde öyle işte :)
      Ben teşekkür ederim

      Sil
  2. Güzel bir mim olmuş, olayı fok balıklarına bağlamak da ayrı bir marifet:) Bir de en sevdiğim kahve en çok içtiğim çay ikilemini sevdim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kış geldi mi her yerde çay çay, bazen kahve var mı diyorum yok diyorlar :)

      Sil
  3. Katılmak ne kelime Erhan Bey, beni mimlediğiniz için çok teşekkür ederim. Nice zamandır bir arkadaş da beni mimlese diye ilgiye muhtaç çocuklar gibi bloglara bakınmaktaydım.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Minler ortada çok döndüğü için herkes şöyle düşünmüştür. Fatih hocam çok mimlenmiştir onu yazmayalım :)

      Sil
  4. Blog konusu üzerinde çokça düşünmek gerek,çizgimizi değiştirip olabildiğince özgün değerli içerik üretirsek Türkiyede blog daha iyi yerlere gelebilir,bir instagram var tabii..o olmasaydı daha iyi yerlerde olurduk bir zamanlar olduğu gibi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu an da blogların tutunabileceği en temel konu bu gerçekten, özgün ve kaliteli içerik. Yoksa adam sosyal medya kurmuş içeriği bile kullanıcılara temin ettiriyor hem de en özgün ve doğalından. Teşekkürler.

      Sil
  5. Erhan bey, benim bloğumda eleştirecek bir detay gördüğünüzde kendinize engel olmayın lütfen:)) İlk yayınlarımda yaptığınız düzeltmeleri özenle icra etmiştim. Güzel mim olmuş, teşekkürler ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir ara dökerim içimi önce logoyu biraz küçültmekle başlayadurun siz :)

      Sil
  6. keyifli mim olmuş yureğine sağlık

    YanıtlaSil
  7. Blog yazarlarını tanıma mimini biz daha yazamadık Erhan Bey. Bugün dert anası sorusu cevapladık. Bir iki gün sonra da bunu hallederiz diye düşünüyorum. Bloğun ana sayfasına başlık kısmına "mimleyeni kovalarım" yazma etkinliği başlatalım bence olur mu :) Şaka bir yana tabii bu etkinlikler keyifli oluyor. Başlatan mimleyen herkes sağ olsun. Yalnızca üst üste geldiğinden herkes bir panik oldu şu sıralar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin derdiniz başınızdan aşmış :) Ama eminim üstesinden gelirsiniz. Teşekkürler kolay gelsin

      Sil
  8. Vayy demek hemşehriyiz .
    Eskişehir başka bir aşktır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizi belki de o yüzden eskiden beri biliyorum :) Eskişehir güzeldir bu konuda şanslıyım.

      Sil
  9. böylelikle sizi biraz tanımış olduk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende tanıtmaktan memnun oldum. Teşekkür ederim.

      Sil
  10. bölece sizi de tanımış olduk..🙂 blog yazarlığı meslek olursa,kazanç sistemi de kendine gelebilir..✔😊

    YanıtlaSil
  11. Mim Mevsimi yakında bloglarda:) İyi bir tanıtım olmuş teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mim dolu günler geride kaldı artık gibi düşünüyorum :) Bakalım.

      Sil
  12. Keyifle okunası bir yazı olmuş teşekkür ederiz.

    YanıtlaSil
  13. Başak burçlarını severim, şu ana kadar yakın arkadaşlarım hep başak burcu olmuştur. Sanırım oğlakları bir tek başaklar çekebiliyor :))
    Ayrıca blogum konusunda her türlü müdahaleye açığım ben şahsen, insan dışarıdan bakan göze ihtiyaç duyuyor her zaman.
    Elinize sağlık, okuması keyifli bir mim olmuş :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Ben bir ara siteniz ile ilgili yorumumu bir konu altından atarım. İnceledikten sonra silersiniz.

      Sil

YORUMLARA LİNK EKLENMESİ TEHLİKELİ VE YASAKTIR