10 Mart 2019 Pazar

Artık İnternette En Ucuz Ürünü Bulabileceksiniz - Cebini Koru


Merhaba, arkadaşlar bugün size çok güzel bir uygulamadan bahsedeceğim. Bu uzantı oldukça hoşunuza gidebilir. 

Bu uzantıyı ben Chrome için indirdim. Uzantı olarak kurduktan sonra herhangi bir sitede bir ürüne gidiyorsunuz. Mesela, Teknosa firmasında baktığınız bir Samsung telefon için hemen yukarıda en ucuzu hangi sitede olduğu beliriyor. Ayrıca fiyat alarmı oluşturabiliyorsunuz.



Tabi anladığım kadarıyla uzantı sitenin datasına yüklenen XML formları kadar veriyi karşılaştırıyor ve en ucuzunu buluyor. Anında iniyor ve kolay kuruluyor. Mağaza ekleme seçeneği de bulunan bu uzantı sayesinde internetten alışveriş alışkanlıkları ya da piyasayı takip eden kişiler faydalanabilir. 

Seni senden önce düşünen cebini koruyan uzantıya ulaşmak için tıklayınız

14 yorum:

  1. Güzel bir uygulama. Sadece PC den mi yoksa telefon içinde uygulama kuruluyor mu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben PC ye kurdum denedim ama telefonla ilgili herhangi bir uygulama bildirimi yok.

      Sil
  2. E güzelmiş, eklenti olması kolaylık. Yoksa en ucuz nokta com gibi yerlerle uğraşılıyordu.

    YanıtlaSil
  3. Böyle bir uygulama hep aradım durdum.Cok iyi oldu.
    Teşekkürler editor

    YanıtlaSil
  4. İnternetten çok alışveriş yapan biri olarak cebini koru uygulaması faydalı olacak çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  5. çok harika bir uygulama Çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  6. İnternetten alışveriş yapmayı sevenler için (yani ben :D) müthiş uzantı, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah o bitmek bilmeyen alışverişler teşekkürler

      Sil
  7. Netten alışveriş yapanlar için güzel

    YanıtlaSil

YORUMLARA LİNK EKLENMESİ TEHLİKELİ VE YASAKTIR