22 Mart 2019 Cuma

Eğitim Setleri Satarak Kazanç Sağlayabilirsin


Milli Eğitim Bakanlığı onaylı online eğitim destek kursu projesi sayesinde sizde eğitim setlerinin satışını yaparak kazanç elde edebilirsiniz.

Bu sistem ile nasıl para kazanılır?

Öncelikle Eğitimlekazan.com websitesi 724 Eğitim ve bilişim hizmetleri A.Ş kuruluşuna ait bir websitesidir.724 Eğitim ve Bilişim hizmetleri A.Ş yaklaşık 3 yıl önce  Türkiye de Milli Eğitim Bakanlığı onaylı online eğitim destek kursu projesi başlatmıştır.Bu online Eğitime destek kursu projesi 5 sınıfdan 12 sınıfa kadar okuyan öğrenciler veya LGS,AYT,TYT sınavlarına hazırlanan öğrenciler için paketler içermektedir.Sizde bu paketleri 5 sınıfdan 12 sınıf arasında okuyan veya LGS,AYT,TYT sınavlarına hazırlanmakta olan çocuğu olan kişilere satarak her satıştan ilgili üyelik devam ettikçe para kazanacaksınız.

Satıcağımız olan ürün paket fiyatları ne kadardır.

Herhangibi bir ders kısıtlaması olmadan Aylık ücreti sadece 9 TL'dir

Paketleri Hangi ödeme yöntemi ile satacağız. ?

7/24 Eğitim paketlerine üyelik Mobil ödeme yöntemi ile gerçekleştirilir.Yani satın almak isteyen kullanıcın cep telefonu olması yeterlidir.5 sınıfdan 12 sınıfa kadar herhangibi bir sınıf için veya Lgs,Ayt,TYT sınava hazırlık paketlerinden herhangibi birini satın almak isteyen kullanıcın tek yapması gereken 724 EGITIM yazıp 6662'e kısa mesaj atması ve sonrasında gelen mesaja EVET yazarak cevaplaması yeterlidir.

Peki satmış olduğum paketleri size nasıl bildireceğim?

Üye Girişi yaptıktan sonra satış ekle bölümünden paketi satın alan kişinin cep telefonunu girmeniz yeterlidir.Dilerseniz alt alta olacak şekilde numaraları excell veya tx formatında hazırlayarakda toplu satış ekleme yapabilirsiniz.Eklediğiniz numaralar anlık olarak sistem tarafından otomatik olarak kontrol edilecek ve kontrol edilen gsm numarasından alınan bir paket mevcut ise her paket için üyelik devam ettiği sürece aylık 2 tl hesabınıza kazanç olarak eklenecektir.

Kazancım ne kadar sürede hesabıma yatar.?

Her ay sonu kesinleşen kazançlarınız ayın 5. günü girmiş olduğunuz hesap numarasına yatırılır.

4 yorum:

  1. bu da güzel bir sistemmmiş vallahi hiçbilmiyorum...

    YanıtlaSil
  2. Öğrenciler TYT'ye AYT'ye hazırlanırken ne kadar çok kaynak alıyorlar yakından biliyorum.. Bu da farklı bir sistemmiş.. Hiç bilmiyordum.

    YanıtlaSil
  3. Eğitim setleri satarak para kazanmak güzel fikirmiş. Tanıdıkları bol olanlar şanslı.

    YanıtlaSil
  4. gelecek ve para internette ve yapa zekada yakında herşey buralrdan olacak saygılar.

    YanıtlaSil

YORUMLARA LİNK EKLENMESİ TEHLİKELİ VE YASAKTIR