21 Kasım 2019 Perşembe

Age of Empires 4 Ne Zaman Çıkıyor? İlk Görüntüler


Age of Empires 4'ün yeni yayınlanan görüntüleri strateji oyunları sevenler için heyecan yarattı. Benim de oynamak için hafta sonlarını iple çektiğim bir oyundu bir zamanlar Age of. Bazı internet cafelerde yapılan turnuvalara katılmak içimde kalsa da bir çok kişiyi yenmiş olmanın haklı gururunu yaşıyorum. En çokta tek ordum için karşıma aldığım 3 ordu ile savaşmak oluyordu. Standart oyun seviyesinde dahi 3  orduyu yenmek neredeyse imkansızdı ama bunu yapabilme ihtimali heyecan vericiydi

Önceki yapımlar ile benzer şekilde geleneğin korunduğu Empires 4, bina gibi statik ögelerden, ekrandaki savaş birimlerine kadar çok daha ayrıntılı bir oyun olacak.

Oyunun çıkış tarihi henüz netleşmedi. Strateji tutkunu oyuncular Empires 4 gelene kadar, 14 Kasım tarihinde yayınlanan Age of Empires II: Definitive Edition'u izleyebilirler.

6 yorum:

  1. Meraklısına hayırlı olsun

    YanıtlaSil
  2. 3 ü pek sevmemiştim halen 2 oynarım dişime göre rakiplerle daha da keyifli 4 ü merakla bekliyorum bakalım o nasıl olacak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Age of 3 te de oldukça iyi saldırı topları falan vardı. Bende geldiğinde oynamayı düşünüyorum. Teşekkürler.

      Sil
  3. ah başlığı görünce bile kalbim çarptı. efendim - yaparım - oduncu :)

    YanıtlaSil

YORUMLARA LİNK EKLENMESİ TEHLİKELİ VE YASAKTIR