21 Şubat 2019 Perşembe

Nescafe Hediyelerini Kaçırma 10 Mercedes ve 100 Samsung Note 9


Nescafe bu yılda birbirinden güzel hediyeler dağıtmaya devam edecek. Gelenekselleşen Nescafe çekilişini bu yıl 15.01.2019 - 15.05.2019 tarihleri arasında yapılacak. Çekilişle kahveseverlere 10 adet Mercedes marka otomobil ve 100 adet Samsung Galaxy Note 9 akıllı telefon dağıtacak.

Ayrıca Nescafe çekilişsiz de hediyeler dağıtacak. Anında çekilişsiz, hediyeler kazanmak için kayıt ol!

- Köfte Burger Menü + Nescafe Alegria
- 5 TL Değerinde Steam Cash
- Cınemaximum Sinema Bileti
- 1 GB İnternet

 T.C. sınırları içinde promosyonlu Nescafé 3ü1 Arada Orijinal, Nescafé 3ü1 Arada Extra, Nescafé Crema Latte, Nescafé 3ü1 Arada Sütlü Köpüklü veya Nescafé 2si1 Arada ürünlerinin ambalajı içerisindeki katılım şifresini, ad-soyad, adres bilgileri ile birlikte aralarında birer boşluk bırakarak 6635’e eksiksiz bir SMS gönderenler veya https://kampanya.nescafe.com.tr/ adresindeki formu eksiksiz dolduranlar çekilişe katılabilir. Her şifre 1 (bir) çekiliş hakkı kazandıracaktır, aynı şifreye ait mükerrer katılımlar elenecek ve ilk gönderilen şifreli katılım kabul edilecektir.

14 yorum:

  1. Şansı denemekte fayda var hemen kayıt olayim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet zaten nescafe içiyorsanız çok zor bir katılımı yok

      Sil
  2. Ben hazır ambalaj ürünleri tüketmiyorum.Katılanlara bol şans..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla süpermiş öyle sağlıklı yaşamak 10 mercedesten bile değerlidir gerçekten. Teşekkürler.

      Sil
  3. biri bu hediyelerin kimseye çıkmadığını söylemişti ama bilemiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her sene oluyor bu kampanya ve çarşaf gibi liste yayınlıyorlar :) O kadar yalan isim bulamazlar diye düşünüyorum :)

      Sil
  4. Nescafeyi içirmek için ellerinden gelen her şeyi yapıyorlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kış oldu mu kimsenin aklından çıkmasın istiyorlar

      Sil
  5. Bazen böyle şeylere katılıyorum :)) Hiç bir zaman da hediye kazanamam :) Olsun katılanlara şans dileyelim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana çıkmaz demeyin :) Katılım çok yüksek oluyor.

      Sil
  6. Nescafe hediyeleri gayet güzelmiş de ben Nescafe içmiyorum iyi mi. Türk kahvesi veya filtre kahve markaları niye yapmıyor bu etkinliği. Kurukahveci Mehmet Efendiyi protesto ediyorum. O kadar içiyoruz, hediye versin bize :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet o yılların Türk kahvelerinde hiç hediye dağıtma yok dünkü nescafenin verdiği arabalara bakın

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. O kadar şansızım diyorsunuz! :) Ama denemeden karar vermeyin :)

      Sil

YORUMLARA LİNK EKLENMESİ TEHLİKELİ VE YASAKTIR