21 Şubat 2019 Perşembe

Blog Yazarları Hadi Yazalım!


Merhaba arkadaşlar, Büyük Blog Yazarları Birliği grubumuzda daha önce yaptığımız "Zihnimde Hala Yazılmamış Cümleler Var" başlığı ile içerik oluşturduğumuz bir etkinliğimiz vardı. Blog yazarları bu etkinliğe katılıp kendi alanlarında ya da içlerinden geldiği gibi çok güzel yazılara imza attı.

Bizler çok sevdiğimiz bu etkinliğe devam etmek istiyoruz. Etkinlik ile hatırlatmam gereken şey şu. Google aramasında bulunmayan, tüm olmasa da bir çok blog yazarının katılabileceği bir başlık buluyoruz ve başlık sabit olacak şekilde (ekleme olabilir) içeriği yazarlar kendileri belirliyor. Bu sayede hem çok güzel içerikler yazılırken Google'de de tatlı bir rekabet oluyor.

Sizde bu güzel içerik üretme etkinliğimize katılın. Bu sefer seçtiğimiz başlık sizi bir takım çelişkilerde bırakacak ama çok değişik de bakış açılarının geleceğini düşünüyorum. Bu sefer ki başlık ne kadar gelecekle alakalı da olsa geriye bıraktığınız bir miras olabilir.

Başlık blogta burada ve Facebook grubumuzda burada eş zamanlı yayınlanmıştır. Katılanlar lütfen Facebook grubumuzun konu altından yazılarını bizimle paylaşsın. Yazılarınızı sosyal medyada paylaşabilirsiniz. Desteğiniz, katılımınız bizi çok mutlu edecektir. Teşekkür ederim.

Yeni başlığımız:





33 yorum:

  1. Katılımcılara tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılımcılara, destekleyenlere, yorumlayanlara teşekkürler

      Sil
  2. Hayli iddialı bir başlık olmuş Erhan👍🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel şeyler çıkması ümidiyle teşekkür ederim.

      Sil
  3. Hadi bakalım şimdi ne yazacağım ben 2080 yılına mektubu 🙈

    YanıtlaSil
  4. Güzel bir etkinlikmiş :) Ben çok yazı yazamıyorum bu aralar ama bu başlık çok heyecan verici bence çok keyifli yazılar çıkar :) Yazamazsam da keyifle okuyacağımm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zamanın çıkmazında sizi de görmek isteriz :) Etkinlik uzun süre devam edecek. Teşekkürler.

      Sil
  5. Biraz kafa yormamız gerekecek :) İnşallah güzel yazılar çıkar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel yazılar gelecek hocam sizlerden de bekliyoruz. Teşekkürler

      Sil
  6. Wow güzel bir etkinlik daha :) En kısa zamanda bende yazıcam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim lütfen Büyük Blog Yazarları Birliği facebook grubundan da bizimle paylaşın.

      Sil



  7. Güzel etkinlikmiş. Neler çıkar kimbilir :)





    YanıtlaSil
  8. Güzel düşünmüşsünüz... Farklı bir etkinlik havasında :)... Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Başlık ile ilgili kendi içeriğinizi üretebilirsiniz.

      Sil
  9. güzel bir etkinlikmiş,hayırlı olsun..✔😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Sizlerden de bu başlık ile ilgili bir yazı bekleriz. Saolun.

      Sil
  10. konu güzel de bence blog yazısında da konuyu belirtseydiniz güzel olurdu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben anlayamadım ama şöyle açıklamak isterim başlık sabit olacak şekilde içerik konusunu kendiniz belirliyorsunuz. Başlık bu ama konuyu, anlatım ve paylaşım şekillerini siz belirleyeceksiniz.

      Sil
  11. 2080 yılına mektup önce siz yazın görelim ben beklemedeyim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben başladım yazmaya 2022 deyim ilerliyorum biraz daha zaman var gibi :))

      Sil
  12. Katılmayı çok isterim çok heyecanlı biraz düşünelim bakalım neler çıkacak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düşündükçe çok güzel yazılar çıkıyor. Yeni yazılar gelmeye başladı. Katılırsanız mutlu edersiniz bizi teşekkür ederim.

      Sil
  13. Bende katılmayı isterim yakın zamanda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni başlığa geçene kadar uzun bir süre aynı başlık gündemimizde. Katılırsanız seviniriz teşekkürler.

      Sil
  14. katılanları merakla okuyorum

    YanıtlaSil
  15. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  16. Çok teşekkür ederim. Sanırım yeni facebook hesabı da açtınız. Güzel bir yazı olmuş elinize sağlık. NOT: yorumlarda linke izin vermiyorum o yüzden yorum silinecek anlayışınız için teşekkür ederim. 2080 yılına mektup yazısını huseyinkorbalta blogundan inceleyebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  17. Tüm katilacaklara kolay gelsin. Bizden okumasi 😃

    YanıtlaSil
  18. Harika yazılar çıkıyor hep okuyorum.

    YanıtlaSil

YORUMLARA LİNK EKLENMESİ TEHLİKELİ VE YASAKTIR