13 Kasım 2019 Çarşamba

By Midye - Midye Satış Bayiliği Veriyor



BY Midye 2005 yılından günümüze Alanya’da faaliyet göstermektedir. Midyelerimiz Bursa ve Çanakkale’nin açık sularından dalgıçlarımız tarafından toplanarak soğutuculu araçlarımızla günlük olarak tesisimize sevkiyatı yapılmaktadır. BY Midye tesisleri Sağlık Bakanlığı izin ve denetimiyle hizmet vermektedir.

BY Midye tesislerinde hazırlanan midyeler özel ambalajlarla siz müşterilerimizin sofralarına ulaşıyor.Bildiğiniz gibi midye denizlerimizde bolca olan bir canlı türüdür.

Amacımız siz değerli müşterilerimizi merdiven altı olarak tabir edilen ve sokak satıcılarının sattığı müfredatı belirsiz midye’den korumak ve Sağlık Bakanlığı denetiminde hijyenik koşullarda sağlıklı Midye’yi sofralarınıza ulaştırıp damak tadınıza hitap etmektir. Türkiye’nin her bölgesine sevkiyatımız mevcuttur. Akdeniz Bölgesine kendi araçlarımızla dağıtım yapmaktayız.25'li, 50'li ve 100'lü paketlerde Alışveriş merkezleri ve Fast Food’lara özel stand ve led’li giydirme ve Reklam desteği sağlamaktayız.


Yetkili Kişi : Adem Arıkan 0 (532) 284 24 11

2 yorum:

  1. Midye sever biri olarak çok sevindim.Midye işinde aradığım tek şey hijyen ...El altı tezgahlardan almıyorum kesinlikle.Böyle profosyonel olursa harika olur en azından işyeri denetim altın olur rahatça tüketilir diye düşünüyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bende yerken sadece midye işi yapan temiz yerlerden yemenin önemli olduğunu düşünüyorum. İzmir bu konuda oldukça şanslı Karşıyaka sahilde A'dan Z'ye gibi güzel yerleri bulunuyor.

      Sil

YORUMLARA LİNK EKLENMESİ TEHLİKELİ VE YASAKTIR