16 Eylül 2019 Pazartesi

Blogların Yaptığı Çekilişler


Zaman zaman blog yazarları arasında çekiliş rüzgarları esiyor. Yakın zaman önce iki blog da gördüğüm kitap çekilişi ve fotoğraf yarışması aslında ne kadar güzel işler yapıldığını ortaya koyuyor. Daha önce isbufikirbu.com da blogların çekilişlerine yer veriyor elimden geldiğinde duyurmaya çalışıyordum. Şimdilerde Facebook üzerinden BBYB grubumuzu kullanarak bloglar duyurularını yapabiliyorlar.

Blogların faydalı bu işlerini ben önemsiyorum. Biz blog yazarları olarak bu güzel etkinliklere destek vermeliyiz ve sesimizin yettiğince duyurmalıyız diye düşünüyorum. Kitap, kozmetik, powerbank, şarj cihazı gibi blogların hitap ettikleri kitlelere göre çok güzel hediye seçenekleri var. Umarım bu paylaşımlarda artarak devam eder.

Benim de bu konuda bir düşüncem var. Aslında iş fikirleri üzerine yazdığım için iş garantili çekilişler yapmak isterdim lakin ben herkesin yararlanacağı bir çekiliş yapmanın daha iyi olacağını düşünüyorum. Bu yüzden bu düşüncem de yeni bir çalışma olarak mı yoksa bu blog üzerinden mi devam eder, bunu zamana bıraktım.

Parlak fikirlere sahip, aydınlık genç bir ülke nüfusumuz var, bu konu da fikri olan arkadaşlarım ile istişare etmek isterim. Her fikir değerlidir.

8 yorum:

  1. Garanti iş çok bulmak çok zor . Tabi bu sizin alanınız size göre nasıldır bilmiyorum.
    Ama ek iş olanakları konusunda olabilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zor tabi faydalı şeyler olması esas alınmalı teşekkür ederim

      Sil
  2. çekilişler eskiden daha çok ilgi görüyordu ancak artık çok fazla ilgi çekmediği için yapmıyorum ben ama yapan arkadaşlarıma da destek olmak için katılmaya çalışıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Desteğiniz güzel elimizden geldiğince birbirimize destek vermeliyiz teşekkürler

      Sil
  3. Evet sen biraz düşün bakalım bir aten eskisi kadar çekilişte olmuyor ya da ben denk gelmiyorum. bilemiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında tabi ki bir fikrim var da sıraya alamıyorum bir türlü :)

      Sil
  4. Ben şimdiye kadar hiç çekiliş yapmadım ama bir kaç arkadaşımınn çekilişine destek olmak amaçlı katıldım. Eğlenceli oluyor renkli ve heyecanlı bekleyiş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En güzelini yapıyorsunuz. Blogları sadece yazı yazılan yerler olmaktan çıkartıp interaktif özellikler yüklemeliyiz, diye düşünmüyor değilim.

      Sil

YORUMLARA LİNK EKLENMESİ TEHLİKELİ VE YASAKTIR