15 Eylül 2019 Pazar

Yeni Mimimizin Adı:Bir Mim Gelir Bir Mim Gider!



Merhaba arkadaşlar,

Yeni bir mimle karşınızdayız. Bloglararası etkileşimi seven biri olarak mimlerin başımızın üstünde yeri var. Yeni mimi başlatan arkadaşımız Can Uzunyol, beni mime dahil eden ise Dert Anası, kendilerine teşekkür ediyorum. Yeni mim 5 kısa sorudan oluşuyor lakin bu 5 soru kendileri gibi kısa cevaplar beklemiyor gibi görünüyor. Gelelim sorulara;

Yaşınız 60-65'e geldiğinde yaşamak istediğiniz yer?

O yaşlara gelmeyi ve geçmeyi umarak bu soruyu yanıtlamak istiyorum. Aslında yaşamak istediğim yer konusunda giderek çelişkiler yaşamaya başladım, bir köy evinde gözden uzak bir yaşam mı yoksa bugüne kadar yaşamış olduğum şehir hayatımı kararsızım. Şehir tercihlerime gelecek olursa önem sırasına göre İzmir, Muğla, Eskişehir, Samsun ve Aydın.

Hedefiniz var mı varsa neler?

Buna benzer bir soruyu daha önce cevapladım gibi aklımda kalmış. Dünyanın en büyük blog yazarı olmak istiyorum. Buraya yazacağım güzel bir hedef oldu diye düşünüyorum.

Blogger'la nasıl tanıştınız?

Öncelikle bu soruyu bloglar ile nasıl tanıştınız olarak değiştirmek istiyorum farklı sistemlerde blog yazan arkadaşlarımızda oldukça fazla.

İnternette paylaşım yapmaya başladığım günden itibaren paylaşımlara yorum eklemek istediğimi fark ettim. Bir konu, bir haber ya da herhangi bir bilgi ile alakalı farklı kişilerin farklı bakış açıları vardır. Ve bu bakış açıları ile paylaştıklarınızı okuyanlara kendi pencerenizden ulaştırmak istersiniz. Bu düşünce doğrultusunda başladı aslında tanışıklığım, siyasi yazılarla başladığım yazılarıma şimdi iş fikirleri ile devam ediyorum.

Gurur duyduğunuz başarılarınız varsa nelerdir?

Bu soruyu genel bir soru olarak ele alıyorum. Başarılarım ile ilgili yazılı mükafatları hep aldım sanırım. İlkokul ve lise de başarılıysanız takdir ya da teşekkür belgelerini tutuştururlar elinize, üniversite de güzel dereceli bir diploma yeteri kadar başarıyı ifade eder herhalde sonra aldığınız eğitimlerden başarı belgeleri alırsınız, yaptığınız işlerden de sertifikalar onur belgeleri alırsınız. İşte bunların hepsi var. Tabi ki gurur duyulması gerektiğinde duyarım ama ben birazda şöyle bakıyorum, bazıları yapılması gerekenleri yapıyor bazıları ise yapmıyor. Ben yapanlardanım.

Boş vakitlerinizde neler yapıyorsunuz?

Yeniden planlamak istediğim boş vakitlerimin yüzdelik değerlerinde değişiklik yapmak istiyorum. Boş zamanımın %60 kadarını internette geçiriyorum onun dışında kalan zamanı ise bir çok özel zamana ayırıyordum. Kendimce belirlediğim bu boş vakit zamanlarıma daha faydalı şeyler ekleyebilirim diye düşünüyorum ne zamandır. Belki de bu son soruyu yanıtladıktan sonra yeni nitelikli şeyler katacağım boş zamanıma..

Teşekkürler

*Mime katılmak isteyen arkadaşlar olursa konu altından belirtebilirler. 

8 yorum:

  1. Bu mim etkinliği için hazırlanan sorulara çok ilginç farklı yanıtlar geldi (en azından şimdiye kadar okuduklarım öyle) İleride yaşamak istediğiniz yerler arasında Samsun bulunması çok dikkatimi çekti. İzmir, Muğla, Aydın ve memleketiniz olan Eskişehir benzer bir kültürel yapıya sahip (Aydın'ı belki biraz daha ayrı tutabiliriz) ama Samsun inanılmaz güzel ve belkide Türkiye'nin en düzenli şehri olmasına rağmen İzmir'de yaşamış biri için adapte olması zor bir yer. Tabii belki 60-65 yaşlarında kültürel farklar çok da umursanmaz, bilemiyorum. Bunlar tamamen benim düşüncelerim, siz bu konuda farklı düşünüyor olabilirsiniz :)
    Bu hoş, içten mimi bizlerle paylaştığınız için teşekkürler. Yüreğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnanılmaz dikkatlisiniz. Bu yorumunuz beni en az paylaştığınız süper sağlık bilgileri kadar şaşırttı :) Evet aslında Samsun orada gitmediğim tek şehir, o yaşlar için Karadeniz muhteşem doğaya sahip bir bölge olması dolayısıyla, bir arkadaşımın orada yaşaması ve dediğiniz gibi düzenli bir şehir olduğunu biliyor olmam ile alakalı orayı seçtim. Teşekkür ederim.

      Sil
  2. Dünyanın en büyük blogu olacağınıza eminim :) sorular gerçekten verimli ve güzelmiş elinize sağlık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya öyle demeyin mahçup oluyorum. Benim kendime verdiğim gaz yeterdi aslında :D çok teşekkür ederim.

      Sil
  3. Yaşamak istediğin yer ve blog hedefin hoşuma gitti. Umarım hedeflerine ve hayallerine ulaşırsın.

    YanıtlaSil
  4. Merhaba Erhan Bey. Mim görevinizi henüz gördüm. Hemen gelip okuyayım dedim. Davete icabet ettiğiniz için teşekkürler. Çok keyifli olmuş. Köy ve şehir arasında kararsız kaldığınızı söylemişsiniz. Evet bu konudaki ikilem herkeste malum.Şöyle Los Angeles falan olursa şehir hayatına hatır demem caanıım. :) Bu arada bu bizim diğer hesap. İkisinden de takipteyim sizi. Arada buradan da yorum yapıyorum. Bu da kimmiş demeyin bilginiz olsun. :)

    YanıtlaSil

YORUMLARA LİNK EKLENMESİ TEHLİKELİ VE YASAKTIR