8 Şubat 2020 Cumartesi

Yerli Otomobil Belgeseli Çok Yakında


Yerli otomobilin yankıları sürerken TOGG'dan bir haber geldi. Türkiye’nin Otomobili Girişim Grubu (TOGG), resmi Twitter hesabından yaptığı yeni paylaşımda, cuma günü yerli otomobilin tasarım hikayesini anlatan bir mini belgeselin yayınlanacağını duyurdu.

İtalyan otomotiv tasarımcısı Pininfarina tarafından dizayn edilen Türkiye’nin otomobili, SUV ve sedan olmak üzere iki farklı türde tanıtılmıştı. Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mustafa Varank, kamuoyunda yerli otomobil tasarımlarının yüzde 98 oranında beğeni topladığını söylemişti.

Bu sene içerisinde markanın belirleneceğini ifade eden Bakan, Bursa’nın Gemlik ilçesinde 22 milyar TL'lik yatırımla kurulacak fabrikanın inşaatına 2020 yılının ilk yarısında başlanacağı bilgisini vermişti. 4 binden fazla kişiye istihdam sağlayacak fabrikanın yılda 175 bin adet üretim kapasitesine sahip olacağı açıklanmıştı. Yerli otomobilin 2022 yılında yollarda olması bekleniyor.

22 yorum:

  1. Tüm halkın gerçekten büyük ilgi odağı oldu Bu yerli otomobil. Gerçektende şık görünümüyle de ilgileri hak ediyor.

    YanıtlaSil
  2. Ben hâlâ ihtimal vermiyorum yerli otomobile. Belki de gereksiz görüyorum. Onun yerine çağı yakalayan başka ürünler üretsek daha iyi gibi sanki...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu an da dünyada böyle bir trend gözlemliyorum ülkeler kendi otomobilini yapma telaşına koyuldu. Kıbrıs bile yaptı. Geride kalmışken bence de fark oluşturan bir çalışma daha iyi olurdu.

      Sil
  3. İnşallah Altay tankı gibi olmaz. Proje başarılı olursa büyük bir adım. Bu arada yazı iyi.

    YanıtlaSil
  4. Bu işte bir gariplik var gibi,Türkiye'nin otomobili deniyor ama tasarım italyan firmasına ait,çok garip..😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz ona destek alındı diyelim :) olur o kadar

      Sil
  5. Yerli otomobil ile ilgili haberleri merakla takip ediyorum. Umarım kısa zamanda satışa sunulur ve ülkemiz adına iyi olur. Belgeselinin de ilgi çekici olacağını düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Türkiye'nin Otomobili twitter hesabında yayınlandı detaylarda buradan verilmeye devam ediyor. https://twitter.com/TOGG2022

      Sil
  6. Parası sır gibi saklanan, gerçekte kimin neyi ürettiği belli olmayan, parayı bastırana patentinin verileceği sanılan bir araç olduğunu anlamak uzun sürmedi. Hadi Çinli ler gibi kopyalasak içim gam yemeyecek ama onu bile yapmakta maharetimiz yok. Daha ortada fabrika yok, ön sipariş alınıyor. Hayal satmak buna deniyor sanırım. Yoksa bu ciğer de ben kedi miyim ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir hayal uğruna aceleye getirildi diye düşünüyorum çok daha iyi bir çalışma yürütülebilirdi.

      Sil
  7. Burda uzun uzun yazmak istemiyorum ama belgeselinin yapılması çok doğru bir karar olmuş en azından sosyal medyadan duyulan yalan yanlış haberlerle yani başkalarının ağızlıyla konuşanlar bir nebze bir şeylere hakim olur teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlgili hesaplardan ve yetkili kişilerden dinlemek daha iyi olacaktır

      Sil
  8. Başka üljede tasarlandığı için ben pek yerli olarak göremiyorum. Hayırlı olsun yine de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu konudaki amatörlüğümüz ortaya çıktı zaten

      Sil
  9. Umarım daha önceki gibi olmaz.Bu sefer umutluyuz:)

    YanıtlaSil
  10. Biran önce şu yerli otomobil girsin piyasaya ikinci el araba fiyatları uçuşa geçti

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yüksek fiyatla piyasaya girerse bilmiyorum hangi yönde etkiler.

      Sil
  11. Yerli otomobilin belgeselini yapmaları çok iyi fikir :)

    YanıtlaSil

YORUMLARA LİNK EKLENMESİ TEHLİKELİ VE YASAKTIR