13 Ağustos 2019 Salı

Kurban Bayramınız Kutlu Olsun


Merhaba,

Sanırım bir blog sahibi olmanın güzel yanı canınız istediğinde 90 milyona seslenebiliyor olmanız olabilir. Ben de öyle yapacağım dökmek istediklerim için zıplama günü.

Koçum benim, kınalı kuzu, süt kuzu, kurdelesi de ne güzel öyle değil mi? Genel de nişanlı olanlar böyle takıyor kurdeleyi sabah namazdan sonra koçu da kapıp kızın evine, aşkım sana ne aldım!!!

Daha geçen bayram arkadaşım demekten hicap duyuyorum, uzak bir tanıdık, sevgilisi ve kendi isimlerinin baş harflerini koçun üzerine yazdırmış, ben de çok ciddi bir şekilde hocam sen bu işleri bilmiyorsun galiba bu eksik dedim. - Eksik çünkü kalp nerede ok nerede peki Eros nereye gitti?! 

Şükür kurban keserken kendini kesen daha görmedim, denk gelmedi sanırım, zaten artık ulu orta kesilmiyor o yüzden de pek görmüyorum. Lakin bayramın ilk günü 10-11 gibi televizyona baktığımda kendini kesenlerde 1000 barajı çoktan geçilmiş oluyor. Rekor yine sende Türkiyem. 

Bayram demek ister istemez tatilde demek oluyor. Güzel tatil yerleri, güzel işletmeler, güzel gezilecek yerler var. Çok güzel yerler tasarlayıp büyük sermayeler yatıran iş yeri sahiplerine buradan seslenmek istiyorum: 'Maliyeti düşürmek için çalıştırdığınız at hırsızlarına ya işin gereği olan eğitimleri verin ya da biraz seçici olun'. Tabi ki yaşanan sağlık dışı durumları buradan anlatıp kimseyi iğrendirmek istemem ama sevgili okuyucu sende dışarıdan hizmet ya da gıda alırken dikkatli ol. At hırsızı olarak pis işlerle uğraşan kişilere dendiği için kullandım. Çerkesler bizim dostumuzdur. Atatürk'ün atının çalan da herhangi biridir yoksa Karslılar da kardeşimizdir :) 

Kurban bayramınızı kutlar, yurtta ve cihanda ses getiren yazılar, bol ziyaretçili günler, iyi okumalar, iyi gezmeler, iyi dinlenmeler dilerim.

18 yorum:

  1. Nükteli bir iç döküş olmuş :) Kaleminize sağlık. Mutlu bayramlar dilerim :)

    YanıtlaSil
  2. Sizin de bayramınız kutlu olsun Erhan Bey. Gerçekten nükteli olmuş bu iç dökme. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. Bu sene de kendini kesenler ne çokmuş.:) Bakmadım ben haberlere.. Buradan öğrenmiş oldum. Geleneksel kurban bayramı ritüeli.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bayram da kesilen kurban sayısı ile oran araştırması yapılsa gerçekten çok fazla kişi çıkar :)

      Sil
  4. İyi bayramlar 😀 böyle yazılar da yaz arada

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Editörden kısmında zaman zaman iş yazılarından uzaklaşmayı düşünüyorum. Lakin görüyorsunuz ki her zaman işletmelerin selametini de düşünüyorum.

      Sil
  5. İyi bayramlar size de. Neden güzel şeyler kısa olur, neden kısa süren şeyler güzel olur ki, hemen bitti bile bayram. Neyse iç dökmek için bayramlar da bir vesile olmuş oldu, bu güzel bişey. Bu arada ben de elimi kestim ama batticon ile halledilecek kadar küçük bişey, problem yok, tatlı anısı kaldı sadece.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman dikkat.. Genel de benim başıma gelmez şeklinde yaklaşıyoruz olaylara, bu da temkin bir şekilde yaklaştığımızda başımıza gelmeyecek olayın bizi bulmasına neden olabiliyor.

      Sil
  6. Geçmiş bayramınızı kutlarım ben de. Blog kullanmak iç dökmek ya da konuşmaya ihtiyaç duyduğununzda çok işe yarıyor, terapi misali. Sevgiler. :)

    YanıtlaSil
  7. Bayram geçti yeni görüyorum. Ama gene de hayırlı bayramlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizinde geçmiş bayramınızı kutlarım teşekkürler

      Sil
  8. gecmiş bir bayram olsa da sizin de bayramınız mübarek olsun..yazınızı okumak hoşuma gitti..her kurban gibi bu kurbanda gelmedi benim koc dedigim bir bayramdı..damat yoksa koc yoksa..kurban klasigi oldu repliklerim..beni gülümsettiginiz icin tesekkür ederim.

    YanıtlaSil

YORUMLARA LİNK EKLENMESİ TEHLİKELİ VE YASAKTIR