29 Nisan 2018 Pazar

İlginç hediyeler dükkanı açmak


Bu iş fikri çok fazla tutacağını düşündüğüm ve iyi kazanç getirecek bir iş fikridir.

Öncelikle böyle bir dükkan için büyük sermayelere ihtiyacınız yok. Özenle seçtiğiniz ilginç hediyeler ve bu ilginç hediyelere uygun olarak ambalaj oluşturmanız gerekiyor. Hediyelerin güzel ambalajlara ihtiyacı var.

Bu işin çarşıda bir dükkan bulmak gerektiğini düşünebilirsiniz ama hayır öyle değil, fark yaratacağını düşündüğüm bu dükkanın orta halli bir cadde de iyi işler yapacağını düşünüyorum.

Bu işi internette yapan bazı firmalar var (Çiçeksepeti gibi). Bu firmalar bir çok hediyelik ürünü bünyesinde bulundurup içerisinde ilginç ürünlere az da olsa yer vermektedir. Ve bu firmalar hatırı sayılır işler yapmaktadır. Hatta yine Çiçeksepeti'nin sadece çiçek satmadığını belirten reklamı da yakın zamanda televizyonda dönmüştü. Bu da hediyelerin iyi bir kazanç getirdiğini göstermektedir.

Aşağıda örnek olarak göstereceğim hediye kumbara gerçekten ilginç. Ben bu kumbaranın sessiz ve içinden iskelet eli çıkıp parayı alan modelini görmüştüm. Ve biri bana böyle bir hediye almış olsa hala saklıyor olurdum. 





Bu işi yapacaksanız ilginç ve fark yaratan ürünleri bulup sunmanız gerekmektedir. Eğer bu standardı oluşturamazsanız sonunuz bir züccaciye, kırtasiye ya da milyoncu olacaktır. Bu ince çizgiye dikkat edilmesi gerekir. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YORUMLARA LİNK EKLENMESİ TEHLİKELİ VE YASAKTIR