12 Temmuz 2019 Cuma

Booking'in Yokluğunda Airbnb İyi Bir Tercih Olabilir


Merhaba,

Bugün sizlere Airbnb'i tanıtmak istiyorum. Ben bir süre Booking kullanıcısıydım ve biliyorsunuz ki çeşitli nedenlerle Booking sitesi Türkiye hizmetini durdurdu. Çok iyi bir deneyim sunan Booking sitesinin yerine Türkiye'de faaliyetlerini hızlandıran Airbnb sitesini alternatif olarak kullanabilirsiniz.

Airbnb sitesi sizlere kiralık tatil evlerini sunmasının yanında değişik deneyimlere sahip insanlarla tanışma fırsatı sunuyor. Bölgenizdeki en uygun fiyatlı, popüler kiralık ev ya da deneyimleri bulabilirsiniz. Airbnb bu hizmetleri sunarken, bu hizmetleri sunmak ve para kazanmak isteyenler içinde seçenek sunuyor. Yani site de siz de evinizi kiralayabiliyor, günlük gezi etkinlikleri, fotoğraf çekimi, dans partisi, yemek turları, çeşitli yürüyüşler ve kendi uzmanlığınızı gösterebileceğiniz her türlü faaliyeti paylaşabiliyorsunuz.

Tüm dünya da konaklama yeri bulabileceğiniz, farklı deneyimlere sahip kişilerle tanışabileceğiniz airbnb.com.tr ile sizde tanışın.

Airbnb sitesine kaydolmak çok kolay, Facebook, Google hesaplarınızla ya da bir e-posta adresi ile kısa sürede üye olmanız mümkün.



9 yorum:

  1. Linkten girip inceledim, güzel görünüyor. Booking in yokluğunda zaten birçok firma yerini almak için can atıyo.

    YanıtlaSil
  2. hiç kullanmadığım bir uygulama. İnceleyeceğim

    YanıtlaSil
  3. Airbnb kullanıcıları tarafından sevilen bir sistem ayrıca kendi evlerini kiralayanlar da iyi kazanç sağladıklarını belirtiyorlar

    YanıtlaSil
  4. Türkiye’yi bilmiyorum lakin yurtdışında çok yaygın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet aslında Booking'ten sonra tanınmaya başladı ve çevremde bazı kişiler evlerini Airbnb üzerinden kiralamaya başladılar.

      Sil
  5. Airbnb uygulamasını duymamıştım. Gayet kullanışı ve yararlı bir uygulama gibi görünüyor. Teşekkürler bilgi için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlgi arttıkça güzelleşmeye devam edecek teşekkürler

      Sil
  6. Ben daha önce bu uygulamayı duymuştum kullananda çok fazla tabi bana daha kısmet olmadı güzel bir tanıtım olmuş zaten kayıtlı kişiler referanslarına bakarak tercih ediliyor airbnb tanıtımı için teşekkürler.

    YanıtlaSil

YORUMLARA LİNK EKLENMESİ TEHLİKELİ VE YASAKTIR