11 Temmuz 2019 Perşembe

10 Sene Sonra Müzik Dinleme Şeklimiz Değişebilir


Merhaba,

Yakın gelecekte yapay zeka müzik dinleme alışkanlığımızı da değiştirebilir. Yapay zeka uygulamalarının müzik endüstrisini yeniden şekillendireceğini belirten ABD’li milyarder girişimci Khosla, “Bundan 10 yıl sonra müzik dinleyeceğimizi düşünmüyorum” dedi.

Girişim sermayesi şirketi Khosla Ventures’ın kurucusu ve Sun Microsystems'in kurucu ortağı olan Khosla, ABD’de düzenlenen ve yıkıcı teknolojilerin ele alındığı bir etkinlikte, “Bundan 10 yıl sonra müzik dinleyeceğimizi düşünmüyorum. Bunun yerine, otomatik olarak her birey için özel olarak tasarlanan ve beynine, dinleme tercihlerine ve özel ihtiyaçlarına göre uyarlanmış özel şarkı eşdeğerlerini dinleyeceğimize inanıyorum” dedi.

Bu açıklamalara bakarak sakın ben müzik dinleme alışkanlığımı değiştirmem demeyin, geriye baktığımızda o kadar çok alışkanlığımız değişmiş ki..

16 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Zaten genelde bir yerlerde deneniyor ve onların sancıları geliyor

      Sil
  2. oooo hem de ne kadar değişiyor :)

    YanıtlaSil
  3. taa gramafonlardan bu güne gelmiş, kimbilir ilerde nasıl olacak.

    YanıtlaSil
  4. Müzik dinleyeceğimiz mecralar kesinlikle değişecektir ama müzik üretiminin ,insan üretimi olmaya devam edeceğini düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapay zekaların bu konuda da çalıştırıldığını düşünüyorum.

      Sil
  5. Fazla iddialı bir değerlendirme yapmış Khosla ama yapay zekanın hızlı gelişimi göz önünde bulundurulunca gayet olası görünüyor. Hatta müzik dinleme şeklimizi değiştirmeyi amaçlayan bu projeyi, zihin okuma kulaklıkları projesiyle birleştirerek geliştirmeyi düşünüyorlar. Önümüzdeki 10 yıl içinde bu kadar büyük bir değişim olacağını düşünmesem de böylesi bir teknolojinin imkansız olmadığı kanaatindeyim.
    Paylaşım için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  6. Ben de 10 yıl daha beklerim diye düşünüyorum :) bakalım

    YanıtlaSil
  7. 10 yıl sonra müzik dinleme şeklimiz değişebilir elbet. Bundan bir 10 yıl öncesine baktığımızda teknolojinin bu denli gelişebileceğini düşünmüyorduk. Birçoğumuzda tuşlu telefonlar vardı. Şimdi herkes akıllı telefon kullanır oldu. Teknoloji çok hızlı ilerliyor.

    YanıtlaSil
  8. Çok değil 10 yıl bile geriye gitsek müzik dünyasının ve alışkanlıklarımızın nasıl değiştiğini görebiliriz. Tabi ki aynı şekilde 10 sene sonra da müzik dinleme şeklimiz değişebilir, mümkündür.

    YanıtlaSil
  9. 10 yıl sonra da bunu da görür müyüz acaba... Şimdi olmaz gibi geliyor ama olmaz denilen o kadar çok şey oldu ki..

    YanıtlaSil
  10. Artık asla olmaz demiyorum, değişime karşı durmak kolay olmuyor.

    YanıtlaSil

YORUMLARA LİNK EKLENMESİ TEHLİKELİ VE YASAKTIR