21 Temmuz 2019 Pazar

Reklamsız Video Deneyimi Youtube Premium Açıldı


YouTube Premium ve müzik akış hizmeti YouTube Music, Türkiye'de hizmete girdi. Peki fiyatları ve sunacağı hizmetler ne olacak? 

Youtube ücretli hizmetini devreye soktu. Video izlerken araya giren reklamlardan kurtulmak için Yotube Premium'a üye olmanız gerekiyor. Bu gelişmeyle birlikte YouTube Music de kullanıma sunuldu.


YouTube Premium'a üye olanlar, platform üzerindeki videoları reklam görmeden izleyebiliyorlar. Bunun yanında Premium, telefonunuzda arka planda video oynatmanıza ve videoları çevrimdışı izlemek için kaydetmeye izin veriyor. Son olarak YouTube Original içerikleri, herhangi bir ek ücret ödemeden izlenebiliyor.

YouTube Premium'un Türkiye fiyatı, üç aylık ücretsiz deneme süresinin ardından aylık 16,99 TL olarak belirlenmiş. 1 aylık ücretsiz deneyebildiğiniz aile üyeliğinin (en fazla 5 kişi) maliyeti ise ayda 25,99 TL.

Müzik akış hizmeti YouTube Music'in fiyatı ise ilk üç ay ücretsiz olmak üzere ayda 13,99 TL. Aile paketini tercih ederseniz (yine en fazla 5 kişi), ayda 20,99 TL ödemeniz gerekiyor. Bu durumda sadece 1 ay ücretsiz kullanım hakkınız bulunuyor.

YouTube'un ücretli hizmetlerinin geçmişi 2014'e dayanıyor. İlk olarak Music Key olarak ortaya çıkan ücretli YouTube, 2015'te YouTube Red'e dönüşmüştü. 2018'de ise ücretli hizmetler, YouTube Premium ve YouTube Music gibi parçalara ayrıldı.

Youtube, son dönem getirdiği kanal sahiplerine kazandırdığı sistem ile zirvedeki yükselişini perçinlerken yenilik ve gelişimlerine de devam ediyor. Bu denli yükselen popülaritesi Youtube daha ne gibi yenilikler getirir onu da bekliyor olacağız.

10 yorum:

  1. Youtube da artık ücret talep ediyor demek reklamsız izlemek için. İlginçmiş. Daha öncesi de varmış ama ben bilmiyordum. Ama gerçekten bazen reklamları çok saçmalıyor. Şimdi klip yayınlamaya başladı reklam niyetine. O kadar berbat şarkılar ve klipler yayınlanıyor ki, örneğin bir video izledim o anda işim var diyelim laptopun yanında değilim ben gelene kadar o video bitiyor, ben kapatana kadar berbat şarkı çalmaya devam ediyor tam sinir krizlik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakalım ne kadar başarılı olacak, premium için zorlayıcı üyelikleri de devrede :)

      Sil
  2. Reklamsız izlemek için ücret talep ediyorlar. Neyse boşverin reklamlısından devam ederiz :)

    YanıtlaSil
  3. Çok fazla tutacağını sanmıyorum. Google (reklam platformları dışında) ücretli hizmetleri ve sosyal medya platformu oluşturmayı başaramıyor. Burada da duvara toslayacaklardır.

    YanıtlaSil
  4. Ben de öyle düşünüyorum, reklam vermemek hizmet olamaz

    YanıtlaSil
  5. En sevdim şarkıyı dinlerken çıkan reklamlara deliriyorum.:)

    YanıtlaSil

YORUMLARA LİNK EKLENMESİ TEHLİKELİ VE YASAKTIR