24 Mart 2019 Pazar

Blog Yazarları Yeni Buluşma Alanı 'BlogForum'


Yeniden blog yazarlarını buluşturmak adına bir adım attık arkadaşlar. Belki de bir çoğunuzun bildiği, üye olduğu blogforum forum sitemiz ile tüm blog yazarlarının paylaşım yapabildiği bir site oluşturduk. Forumların sosyal medya sayfalarından farklı olarak bir çok artı yönü vardır. Bunları kullandıkça görmeniz mümkün zaten. Ben bu yazımda neler yaptığımızdan bahsetmek istiyorum.

Forumlar bilgi deposu olabilir ve arama butonları sayesinde ya da kategorilerine giriş yaparak istediğiniz bilgilere kolayca ulaşabilirsiniz.

Bizde kolay kullanım ve düzeni sağlamak açısından güzel bir forum site oluşturmaya çalıştık. Peki bu forumda neler yapabiliyorsunuz?

* Blogunuzda yeni yayınladığınız konuları forumda 'yeni konu' açarak paylaşabiliyorsunuz

* Blog Destek kısmında bloglarınız ile alakalı bir çok konuda fikir alışverişi yapabiliyorsunuz.

* Blog etkinlik, tanıtım, işbirliği, etkileşim vs. yapabiliyorsunuz.

* Eğlence ve Yaşam kategorisinde yer alan forumlarda bilgi, haber, fikir, eğlenceli paylaşımları takip edebiliyor ve sizlerde paylaşabiliyorsunuz.

* Buradan reklam kazanç sistemine dahil olabiliyorsunuz.

Forumlar bilgi paylaşımlarının kategorilere ve tarihlere göre arşivlendiği internet alanlarıdır. Bu alanında blogcuların alternatif kullanım alanı olması gerektiğini düşünüyorum. Katılan ve destek veren herkese teşekkür ederim.

10 yorum:

  1. Bu projede emeği geçen herkesin eline sağlık.Umarım bu forum ile diğer uzanamadığımız yazar arkadaşlara bir köprü olur ...

    YanıtlaSil
  2. kendi blogum haricinde baska yerlere üye olmuyorum maalsef..ama hayırlı olsun, umarım gelişir bol üyeli olur forumunuz..✔😊

    YanıtlaSil
  3. Blog dünyası için devamlı bir şeyler yapma peşindesiniz. Bu çok güzel bir şey.

    YanıtlaSil
  4. Herşey çok güzel elinize emeğiize sağlık. Ancak ben foruma üye olamıyorum. Nedenini anlayamadım..:(

    YanıtlaSil
  5. Forum fikrini sevdim ama kullanma konusunu tam beceremedim. Zamanla siz böyle işledikçe bazı şeyleri keşfederiz diye düşünüyorum. Mesela yazı yükleme nasıl oluyor veya aklımdaki bir soruyu nereye sorayım ki, arkadaşlar cevap yazsın ve etkileşim olsun. Bunları merak ediyorum ama kurcalayarak öğrenemedim şimdilik...zamanla olacak inş, inanıyorum.

    YanıtlaSil
  6. Kullanma konusu ben de beceremedim. Üye olduk ama kullanmak için biraz uğraşmak gerek. Yani öğrenene kadar. Basit olduğunu tahmin ediyorum ama henüz vakit bulamadım incelemek için. Teşekkürler emeği geçen herkese.

    YanıtlaSil
  7. Son yıllarda bolca forum sitesi açıldı ve bir çoğu yılı bile dolmadan ilgisizlik yüzünden kapandı, umarım bu sitenin de kaderi böyle olmaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısınız. Lakin bu forum sitesinin amaçları var ve bu amaçları üye olup katılım göstererek görebiliyorsunuz.

      Sil
  8. Çok güzel bir fikir ve uygulama olmuş elimizden gelen desteği vermeye çalışacağız saygılar.

    YanıtlaSil
  9. Biraz kullanmaya alismam lazim. Alisinca daha eglenceli olur 😊

    YanıtlaSil

YORUMLARA LİNK EKLENMESİ TEHLİKELİ VE YASAKTIR